arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۸

واکنش آذر منصوری به لیست هایی که با عنوان شورای عالی منتشر می شود: این لیست و لیستهایی از این دست ⁧جعلیست / اصلاح طلبان کاندیدایی برایشان باقی نمانده که بخواهند لیست بدهند

این لیست و لیستهایی از این دست با این عنوان ⁧جعلی⁩ است. عده ای عِرض خود می برند و زحمت ما را زیاد می کنند. اصلاح طلبان طبق ⁧راهبرد مصوب⁩ ائتلافی خود،کاندیدایی برایشان باقی نمانده که بخواهند لیست بدهند.ضمن اینکه اگر هم داشتند،طبق قانون انتخابات، تبلیغات زودهنگام تخلف محسوب می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

واکنش آذر منصوری به لیست هایی که با عنوان شورای عالی منتشر می شود: این لیست و لیستهایی از این دست ⁧جعلیست / اصلاح طلبان کاندیدایی برایشان باقی نمانده که بخواهند لیست بدهندآذر منصوری دبیر شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح طلبان در واکنش به لیست هایی که با عنوان شورای عالی در رسانه ها منتشر می شود در توییت خود نوشت:

‏این لیست و لیستهایی از این دست با این عنوان ⁧جعلی⁩ است. عده ای عِرض خود می برند و زحمت ما را زیاد می کنند. اصلاح طلبان طبق ⁧راهبرد مصوب⁩ ائتلافی خود،کاندیدایی برایشان باقی نمانده که بخواهند لیست بدهند.ضمن اینکه اگر هم داشتند،طبق قانون انتخابات، تبلیغات زودهنگام تخلف محسوب می شود.

نظرات بینندگان