arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۰۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات درمانگر ویروس کرونا تا رکوردشکنی هند در بازار تلفن همراه

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

نخستین بیمار مبتلا به ویروس کرونا در ایالات متحده توسط یک ربات هوشمند درمان می شود. این بیمار در شرایط قرنطینه کامل قرار دارد و تیم پزشکی برای محدود کردن هر چه بیشتر تماس بیمار با کادر درمان انسانی از ربات هوشمند برای معالجه بیمار کمک گرفته اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شاید بسیاری از کاربران واتس اپ مطلع نباشند که می توانند به راحتی وضعیت آنلاین بودن خود را در واتس اپ پنهان کنند و برای این کار تنها به چند راهکار ساده احتیاج دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

طبق گزارش ها ، تیک تاک در جستجوی مدیرعامل مستقر در ایالات متحده است. تلاشی که می تواند آخرین گام این شرکت برای فاصله گرفتن از روابط با چین باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، به نظر می رسد هند از ایالات متحد سبقت گرفته و به بزرگ ترین بازار فروش گوشی های هوشمند در جهان تبدیل شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شما می توانید به راحتی  تولدهای فردی یا همه تولدها را از تقویم گوگل خود حذف کنید.با حذف مخاطب یا ویرایش اطلاعات آنها در مخاطبین گوگل می توانید روزهای تولد مخاطبین را مخفی کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان