arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۰۹ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

پلیس راه: جاده خلخال – اسالم تا اطلاع ثانوی مسدود است

رییس پلیس راه استان اردبیل گفت: جاده خلخال – اسالم به علت بارش شدید برف همراه با کولاک و یخبندان شدید تا اطلاع ثانوی مسدود است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس پلیس راه استان اردبیل گفت: جاده خلخال – اسالم به علت بارش شدید برف همراه با کولاک و یخبندان شدید تا اطلاع ثانوی مسدود است.

سرهنگ سیدمحمد صفوی روز چهارشنبه اظهارداشت: بدنبال تغییر شرایط جوی و کاهش چشمگیر دمای هوا و بارش سنگین برف در اکثر نقاط استان اردبیل، مشکلاتی در تردد عادی وسایط نقلیه به وجود آمد.

وی با اشاره به اینکه تردد در گردنه صائین در جاده اردبیل-سراب ، جاده سرچم و جاده اردبیل-آستارا با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است، افزود: همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی بویژه زنجیرچرخ و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاکن خودرو ضرورت دارد.

سرهنگ صفوی با تاکید بر اینکه رانندگان به توصیه‌های ترافیکی پلیس توجه ویژه داشته و مشارکت با پلیس و قانونمندی را اصل مهم در پیشگیری از حوادث رانندگی تلقی کنند، گفت: تخطی از سرعت مطمئنه، عدم رعایت فاصله طولی و عدم استفاده از تجهیزات زمستانی علت عمده وقوع تصادفات و حوادث جاده‌ای بوده است.

رییس پلیس راه استان اردبیل از امداد رسانی پلیس به ۳۵۰ خودرو گرفتار در برف و کولاک جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های برفگیر خبر داد و افزود: ماموران پلیس راه در طرح ترافیکی زمستان حضوری پررنگ و هدفمند دارند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان