arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۰۵۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۱ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

بولتون: ترامپ به وعده‌اش برای فشار حداکثری علیه ایران عمل نکرد / سیاست فعلی او در قبال تهران در حال شکست خوردن است

مشاور امنیت ملی پیشین ترامپ گفت که سیاست رئیس جمهور آمریکا در برابر ایران در حال شکست بوده و مطابق «کارزار فشار حداکثری» نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مشاور امنیت ملی پیشین ترامپ گفت که سیاست رئیس جمهور آمریکا در برابر ایران در حال شکست بوده و مطابق «کارزار فشار حداکثری» نیست.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه نیویورک‌تایمز، جان بولتون، مشاور امنیت ملی پیشین دولت آمریکا که روز دوشنبه در دانشگاه دوک سخنرانی می‌کرد، ضمن قدردانی از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای خروج از توافق هسته‌ای ایران، گفت که او به وعده‌اش برای تحت فشار قرار دادن حکومت ایران از طریق تحریم‌های اقتصادی و روش‌های دیگر عمل نکرده است.

بولتون با بیان این که سیاست ترامپ در حال «شکست خوردن» است، گفت: «من فکر نمی‌کنم ترامپ مطابق شعار فشار حداکثری پیش می‌‍‌رود. من فکر نمی‌کنم که ما در حال اجرای سیاست فشار حداکثری بر ایران هستیم. فکر می‌کنم که در دوره من روش‌های بی‌شماری برای اعمال فشار وجود داشت و باید این کار را می‌کردیم».

دولت فعلی آمریکا در سال ۲۰۱۸ با ناقص تلقی کردن توافق هسته‌ای ایران که با پنج قدرت جهانی انجام شده بود، به طور یک‌جانبه از آن خارج شد. پس از آن، آمریکا ضمن بازگرداندن تحریم‌های پیشین ایران، تحریم‌های اقتصادی جدیدی را نیز در راستای سیاستی موسوم به «کارزار فشار حداکثری» بر ایران اعمال کرد.

جان بولتون، مشاور امنیت ملی پیشین دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از حامیان در پیش گرفتن رویکردهایی مطابق با سیاست فشار حداکثری علیه ایران بود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
1
2
بولتون یک خوک کثیفه
کامران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
0
خوب دنیا را ببینید که چگونه بدهای اون مثل جان بولتن با ترامپ درگیر میشه . بدبخت روزگار تو که خواستی ایران را تجزیه کنی آیا تونستی ؟
نظرات بینندگان