arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۱۳۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۸

اظهارات آیت‌الله سبحانی درباره کرونا: توصیه پزشکان برای دوری از اجتماعات حجت است

آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید با تاکید ضرورت توجه به هشدار‌ها و توصیه‌های پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا گفت: توصیه پزشکان و مسئولان بهداشتی و درمانی کشور برای مقابله با کرونا از جمله عدم حضور در اجتماعات برای ما حجت است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آیت الله سبحانی در یک فایل ویدویی در این خصوص افزود: برای مقابله با این بیماری، همه باید به مسئولان پرشکی مراجعه کنند و توصیه آن‌ها از جمله حضور نیافتن در اجتماع ها، برای ما حجت است.

گفتنی است طی چند روز گذشته بسیاری از کارشناسان توصیه کرده اند با توجه به این که برخی شواهد و قرائن نشانگر وضعیت انتشار احتمالی ویروس کرونا در قم است، حضور در کلیه اجتماعات لغو شود و مردم تنها برای کار‌های ضروری به محل‌های عمومی بروند.

اظهارات آیت‌الله سبحانی درباره کرونا: توصیه پزشکان برای دوری از اجتماعات حجت است

به گزارش مرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید، اظهار داشت: به طور قطع در هر پدیده‌ای که رخ دهد، مصلحتی از جانب خداوند وجود دارد که ما از آن اطلاع نداریم. حالا که این بیماری آماده است اینکه مصلحت چه بوده است، خدا می‌داند، ولی ما باید همیشه متوجه خدا بوده و بدانیم که خداوند منان نسبت به بندگانش همواره رئوف و رحیم است.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم گفت: خداوند محافظانی را برای بشر می‌فرستد که بشر را از بسیاری از بلایا حفظ می‌کنند و در این بلا نیز، این حافظان در این شهر و شهر‌های دیگر وجود دارد که امیدواریم با با دعا و توسل، خداوند این بلا را رفع کند، کما اینکه در سابق نیز رفع کرده است.

در پی فوت دو بیمار مشکوک به ابتلا به کرونا در قم، قرارگاه پدافند زیستی قم با حضور استاندار و معاون درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تشکیل شد و برنامه‌های مختلف برای کنترل و مراقبت‌های لازم صورت گرفته است.

در همین ارتباط مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز حوزه‌های علمیه قم روز پنجشنبه تعطیل اعلام شد همچنین در تازه‌ترین خبر، تمام مدارس و مراکز علمی و حوزوی قم نیز در امروز شنبه تعطیل شدند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
0
اون موقع با این اوضاع سازمان سنجش میخاد جمعه کنکور دکتری برگزار کنه
هزاران نفر ۴ساعت کنار هم قرار بگیرن که کل کشور مبتلا بشن
تا از چین هم عبور کنیم
نظرات بینندگان