arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۰ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۸

ابراهیم امینی: محسن هاشمی برای رعایت حال اعضای شورا به قرنطینه خودخواسته رفته / مشکلی برای او به وجود نیامده

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: این جلسه رئیس شورا برای رعایت حال اعضاء و نه حال خود به قرنطینه خودخواسته رفته و مشکلی برای ایشان به وجود نیامده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: این جلسه رئیس شورا برای رعایت حال اعضاء و نه حال خود به قرنطینه خودخواسته رفته و مشکلی برای ایشان به وجود نیامده است.

به گزارش مهر، ابراهیم امینی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران که در غیاب محسن هاشمی به ریاست وی برگزار شد، گفت: حال آقای هاشمی مساعد است و مشکلی برای ایشان به وجود نیامده است اما با توجه به دیداری که با شهردار منطقه ۱۳ داشته برای رعایت حال اعضاء و نه حال خود به قرنطینه خودخواسته رفته است.

وی افزود: در بین اعضا، این نگاه وجود داشت که به دلیل همین شرایط جلسه شورا برگزار نشود در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که جلسات ادامه داشته باشد و وقفه‌ای در آن به وجود نیاید.

امینی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس تصریح کرد: برای راه یافتگان به مجلس آرزوی توفیق دارم و امیدوارم به وظایف مهم نمایندگی شان به خوبی عمل کنند. به ویژه در این شرایط خاص و در این مقطع زمانی که از لحاظ اقتصادی دچار مشکلات زیادی هستیم و در عرصه دیپلماسی نیز نیازمند تدابیر لازم هستیم.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: امیدوارم نمایندگان منتخب در مجلس این رسالت را به خوبی به سرانجام برسانند.

وی همچنین روز وکیل و روز مهندس را تبریک گفت و در ادامه به اقدامات شهرداری برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: رسالت برعهده وزارت بهداشت است که باید تمام توان خود را برای سلامتی مردم بسیج کند و مدیریت شهری نیز در کنار وزارت بهداشت اقدامات لازم را برای کاهش نگرانی شهروندان انجام دهد.

کدام یک از اعضای شورا در جلسه امروز حضور نداشتند

جلسه امروز شورای شهر با تأخیر ۴۵ دقیقه‌ای انجام شد و پس از رسیدن به حد نصاب ۱۴ نفر با حضور شهردار تهران، دویستمین جلسه شورا آغاز به کار کرد.

محسن هاشمی، مرتضی الویری، احمد مسجد جامعی، آرش میلانی، ناهید خداکرمی، الهام فخاری و حسن خلیل آبادی در این جلسه غایب بودند.

نظرات بینندگان