arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۲۰۶۲
تعداد نظرات: ۱۰۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۸ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۸

رییس جمهور: از روز شنبه همه روال ها در کشور عادی خواهد بود / براساس گزارش وزارت بهداشت، روند کنترلی ویروس کرونا مثبت است / واقعیت‌ها به مردم گفته شود؛ آمار مبتلایان و‌فوت شده ها و‌افرادی که از بیمارستان مرخص شده‌اند اعلام شود

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا به ارائه توضیحاتی در این زمینه پرداخت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حجت حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا به ارائه توضیحاتی در این زمینه پرداخت.

به گزارش انتخاب؛ رییس جمهوری گفت: همه موظف هستند از دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا اطاعت کنند و به عنوان یک امر لازم و ضروری مورد مراقبت قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر سه شنبه در نخستین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا ضمن قدردانی از تلاش کارکنان بیمارستان‌ها و کادر درمانی که در مبارزه با کرونا فعال هستند، گفت: در جلسه امروز به وزیر بهداشت تاکید کردیم که خود پرسنل بیمارستانی هرگونه نیازی برای حفاظت خود دارند، آن نیاز در اولویت باشد و این کار سریعا انجام بگیرد.  

وی افزود: گزارشی که وزیر بهداشت در آغاز جلسه دادند گزارش امیدوار کننده ای بود چرا که حرکت به سمت کنترل این ویروس است. مراجعه کنندگان در بسیاری از شهرهایی که در روزهای پیش زیاد بوده به شدت کاهش پیدا کرده است. افرادی که از بیمارستان مرخص می‌شوند و تست آنها مثبت بوده و دوران درمان خود را گذرانده‌اند، هم افزایش پیدا کرده است که این دو خبر برای جامعه ما بسیار امیدوار کننده است.  

رییس جمهوری با بیان این که امکانات بهداشتی، پرسنل متخصص و دلسوز ما جزو بخش‌های نمونه کشوری است، گفت: بخش بهداشت جزو بخش‌هایی است که همه مردم می‌توانند به طور کامل به آنها اعتماد کنند و در همه مقاطع فعال بودند و در چند ماه پیش هم که ویروس آنفولانزا نوع بی جامعه ما را تهدید می‌کرد به خوبی تلاش کردند و کنترل کردند.

 اطمینان داریم بخش بهداشت و درمان در کوتاه ترین زمان  کرونا را کنترل خواهد کرد

روحانی اضافه کرد: الان هم مطمئن هستیم این پرسنل در کوتاه‌ترین زمان ممکن این کنترل را انجام خواهند داد. مردم نباید نگران باشند ضمن این که مردم باید همکاری کامل کنند همانطور که تا امروز همکاری کامل کردند.

وی  با بیان اینکه دستورالعمل های لازم از سوی وزارت بهداشت و درمان صادر می‌شود، افزود: صدا و سیما مرجع اصلی ما است و همه توصیه‌هایی که از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و توسط صدا و سیما اعلام می‌شود برای مردم باید اهمیت داشته باشد و همه به آن توجه کنند و برای اجرای آن تلاش کنند.  

رییس جمهوری تاکید کرد: کار و فعالیت در کشور باید به صورت آنچه که در ماه ها و هفته‌های گذشته بوده ادامه پیدا کند منتهی هرکجا جمعیت و اجتماعی است همه مراقبت های لازم پزشکی را باید انجام دهیم.

روحانی اضافه کرد: همه باید به تمام مراقبت‌های بهداشتی که توصیه می‌شود، عمل کنند. مدارس، دبیرستان، دانشگاه و کارگاه‌ها همه باید دقت کنند، مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را انجام بدهند اما همه باید کار و فعالیت کنیم و این یکی از نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان ما است که با هراس‌افکنی زیاد در جامعه، کشور را به تعطیلی بکشانند.  

رییس جمهوری عنوان کرد: همه باید مشغول کار خودمان باشیم و فعالیت کنیم. همه باید مراقب باشیم و اگر موردی را دیدیم و یا شکی کردیم، فرد مشکوکی بود، وی را به بیمارستان ببریم.

روحانی خاطرنشان کرد: بیمارستان‌های ما مجهز هستند و در این جلسه هم نیروهای مسلح قول دادند که از همه امکانات خود در این زمینه استفاده کنند حتی اگر وزارت بهداشت و درمان نیاز به پرسنل بیشتر داشته باشد، به خاطر خستگی شبانه روزی که کار می‌کنند، در این جهت آماده هستند.

وی اضافه کرد: اگر تخت بیمارستانی مورد نیاز باشد، نیروهای مسلح ما در این خصوص هم آماده هستند. اگر در یک جایی بیمارستان صحرایی فوری مورد نیاز باشد نیز این نیرو کاملا آماده هستند. بنابراین نیروهای مسلح به طور کامل در کنار این ستاد ملی و در کنار وزارتخانه هستند برای اینکه مشکلی برای درمان مردم پیش نیاید.

کسی نباید از شرایط سوء استفاده کند

رییس‌جمهوری گفت: مسئولان وزارت صنعت معدن و تجارت در این جلسه اطمینان دادند که همه تولیدکنندگان مواد ضدعفونی، شوینده و ماسک، متعهدانه شبانه‌روز فعالیت می‌کنند و همه دو شیفت یا سه شیفت، ۲۴ ساعته کار می‌کنند.

روحانی با بیان اینکه مردم برای مواد ضدعفونی شوینده ها ماسک نباید نگرانی داشته باشند، افزود: بر اساس گزارش نیروی انتظامی، تعداد معدودی از شرایط سوءاستفاده کرده و این مواد را انبار کرده بودند و می خواستند از این شرایط سوءاستفاده کنند که با آنها برخورد شد.

وی تصریح کرد: تعزیرات حکومتی و قوه قضاییه با متخلفان برخورد می‌کنند و نباید کسی در این مرحله حساس از شرایط موجود سوء‌استفاده کند.

رییس جمهوری خواستار پرهیز مردم از حضور در اجتماعات غیرضروری شد و گفت: مردم هر جا واجب نیست، از اجتماع پرهیز کنند و حتی در اماکن متبرکه که برای ما بسیار مقدس هستند هم توصیه‌های پزشکی و بهداشتی را رعایت کنند.

همه دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا را امر لازم تلقی کنند

وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: اگر دستوراتی را ستاد پیشگیری و مبارزه امروز تصمیم گرفت و ابلاغ شد آن تصمیم به عنوان یک امر لازم باید همه تلقی کنند و از لحاظ شرعی چون مصوب شورای عالی امنیت ملی است و رهبر معظم انقلاب تایید کردند و گفتند باید همه اطاعت کنند بنابراین همه باید به عنوان یک امر لازم و ضروری مورد مراقبت قرار بدهند.

 روحانی اضافه کرد: هر جایی که ستاد از شنبه لازم دید اگر مدرسه، دبیرستان، دانشگاهی و محل اجتماعی یا مورد خاصی را تشخیص داد خودش اعلام می‌کند بنابراین از روز شنبه همه روال‌ها با صورت عادی خواهد بود اگر مورد خاص و شرایط ویژه را ستاد ملی به آنها اعلام می‌کند و اجتهاد در برابر نص نباید داشته باشیم همه موظف هستند از ستاد اطاعت کنند.
اجتماعات غیرضروی تشکیل نشود

روحانی گفت: توصیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در کشور این است که اجتماعات غیر ضروی انجام نگیرد، البته گاهی یک اجتماعی است که ضروی و واجب است که آن مساله دیگری است، اما جایی که مستحب است و واجب نیست مراقبت کنند، حتی برای اماکن متبرکه که برای ما بسیار مقدس هستند و مورد توجه مردم ما هستند.

رییس جمهوری تاکید کرد: همه باید توصیه‌های پزشکی را مراعات بکنند، اجتماعی کمتری شکل بگیرد اگر جمعیتی تشکیل می‌شود باید مراقبت‌های بهداشتی رعایت شود.

روحانی با تاکید بر اینکه ستاد نسبت به مراسم های اعتکاف مراعات توصیه‌های بهداشتی را اعلام کرده است به ایام اعزام راهیان نور در پایان سال اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در ستاد ملی مبارزه با کرونا، تصمیم گیری شد که امسال این برنامه تعطیل شود، نیروهای مسلح نیز دستورات لازم را صادر کردند.

آموزش مردم افزایش یابد/ اعتماد مردم برای ما اصل است 

روحانی بر آموزش مردم برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: متخصصان و صداوسیما فعالیت‌ها برای آموزش مردم را افزایش دهند.

رییس دولت دوازدهم با بیان اینکه باید واقعیت‌ها در مورد همه چیز به مردم گفته شود، افزود: اگر در موردی مبتلا داریم، به مردم گفته شود؛ اگر کسی خدای ناکرده، فوت کرده باید به مردم اعلام شود؛ اگر عده‌ای هستند که از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند و دوره بیماری را گذرانده‌اند به مردم اطلاع داده شود.

رییس‌جمهوری، اعتماد مردم را اصل دانست و گفت: مردم باید به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که از طریق صداوسیما درباره بیماری کرونا اطلاع‌رسانی می‌کند، اعتماد کنند و این اعتماد سرمایه اصلی ماست.

روحانی افزود: مردم به فضای مجازی و برخی رسانه‌های معاند در دنیا که حرف‌های عجیب‌غریب می زنند، توجه نکنند و مسئولینی که در زمینه فضای مجازی مسئولیت دارند، مسئولیتشان را انجام دهند و ان‌شاء الله با همکاری یکدیگر به سلامتی از این مرحله حساس عبور خواهیم کرد.

رییس‌جمهوری گفت: امیدواریم با کمترین مشکلات بتوانیم از این مساله که برای کشور ما و برای بسیاری از کشورهای دنیا پیش آمده به سلامتی عبور کنیم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰۱
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
3
68
یعنی چی روال عادی؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
اصلاح طلبا تحویل بگیرن. 7سال مملکت خراب کردین. 32 سال همه چی دستتونه.برای چی به ایشون رای دادید؟؟؟ گناه بقیه مردم چی هست؟؟؟
م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
بر وبچ انتخاب به این آقا رای دادن. حالا طلبکارن!!!!!
م ا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
این صحبتها قدری خیالی به نظر میآد
111
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
بزرگترین مشکل مملکت ما اینه که مسئولین هیچوقت بخاطر اشتباهاتشون مؤاخذه نمیشن. آقای روحانی امروز رای به بازگشایی مدارس میده. چون اگه اتفاقی هم افتاد تهش میگه شد دیگه.
پارسال چند دانش آموز در زاهدان زنده در آتش سوختن. کدوم مسئولی متهم شد!!؟
ناشناس
| Iraq |
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
ایشون مشکلی نداشت راه رو درست انتخاب کرد این قدرت طلبها و اصولگراها بودن که می خواستند به قدرت برسند زمین و زمون رو بهم دوختند و همه چی رو خراب کردند که دولت و اصلاح طلبها رو زمین بزنند و به نتیجه رسیدند اما به قیمت دلسرد کردن مردم
عدالت
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
فقط به این سئوال من جواب دهید خودتان می فهمید که راست می گوید کی دروغ:
وقتی دولت اعلام کرد که کلیه پروازها به چین را لغو کنید چرا هواپیمائی ماهان پروازها را قطع نکرد؟

الان چه کسی باید محاکمه شود ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
61
چطور مثبت است که از دو روز پیش تاکنون کشته‌شدگان از 6 نفر به 15 نفر رسیده است؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
این اصلن تو ایران نیست!
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
54
آقای روحانی مسئولیت می‌پذیرید که تعداد مبتلایان 10 برابر شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
این حتی مسئولیت امضای خودش زیر افزایش قیمت بنزین رو هم نپذیرفت! مگه یادتون نیست که اول میگفت من صد روزه مشکلات رو حل میکنم و بعدا گفت من همچی حرفی نزدم و گفتم هر صد روز گزارش میدم!!!! حالا بیاد برای کرونا مسئولیت قبول کنه؟
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
47
نه آقای روحانی بعید میدونم شما پای حرفتون بیایستید که اینطوری میگید همه چیز روال عادی. آقای محترم! دکمه عابربانک هم منشأ آلودگی است اونوقت شما انتظار چی دارید؟!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
60
بابا دیگه شیوع ویروس رو جدی بگیرید مردم استرس دارن . به خاطر توهم توطئه و دشمن تراشی همه چی رو عادی نکنید . عادی نشون بدیم عادی نمیشه ها
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
53
چرندیات
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
3
51
حاجی داری وارونه میری!!!!
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
3
64
خدایا غلط کردم به روحانی رأی دادم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
4
65
آقای روحانی تو رو خدا ساکت شو.غلط کردم بهت رای دادم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
2
62
یه جوری دروغ میگین که آدم شک میکنه خوابه یا بیدار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
3
60
کرونا منتظر دستور دکتر بود ...که اونم صادر شد...
ناشناس
|
Sweden
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
4
58
هیچ امکاناتی نداذن حتا ماسک و ژل.. ابعاد فاجعه خیلی بالاتر از این حرفاس..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
3
54
چی میگی ؟!!! مگر این کار یعنی کنترل بیماری کرونا دستوریه ؟
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
4
50
جناب روحانی
اگر آمار مبتلایان افزایشی جهشی داشت، مسئول شخص جنابعالی هستی و باید در دادگاه پاسخگو باشی
M
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
53
،همون ابتدا باید قم‌رو‌قرنطینه میکردید و مدارس و‌دانشگاه ها هم‌باز بود مشکلی نداشت،قم رو‌قرنظینه نکردید کل استان ها هم کرونا وارد شده،مدارس و‌دانشگاه ها هم باز !؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
48
دشمنان؟
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
2
38
سایت انتخاب
مرد نیستی نظرات مردم رو منتشر نکنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
41
آقای رئیس جمهور مسئله را ساده نگیرید‌. بترسیم، رعایت کنیم و سالم بمانیم بهتر است تا با ترویج آرامش کاذب و رواج شلوغی اداری و غیراداری، کانون نشر کرونا ایجاد کنیم.
اشتباه شما که منجر به مرگ افراد شود فردا با معذرت خواهی جبران نمیشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
مگه معذرت خواهي ميكنن؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
2
43
آیا قبل از انتخابات نمیدانستید شاید این دفعه هم جنابعالی اطلاع نداشتید!؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
53
10
در کنار تمهیدات مسایل بهداشتی و درمانی و... یه دعوت همگانی راه بیندازید ۱۰ روز زیارت عاشورا هر کسی میتونه بخونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
زیارت عاشورا چه ربطی به اپیدمی و انتشار یک ویرووس داره برادر
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
2
45
آقای روحانی اگر با این تصمیم شما آمار کشته‌شدگان افزایش داشت یا خانواده‌ها گرفتار ابتلا شدند، در دادگاه باید پاسخگو باشید
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
26
آقای روحانی اگر با این تصمیم شما آمار کشته‌شدگان افزایش داشت یا خانواده‌ها گرفتار ابتلا شدند، در دادگاه باید پاسخگو باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
53
به عنوان یه شاغل در سیستم بهداشتی اعلام می‌کنم بسیاری از آمارها دروغ هست و اعلام درستی ندارند و در شهرهایی ما چندین فوتی و ده ها مبتلا داشتیم ولی هیچ کدوم رو اعلام نکردند و فوتی ها رو ذات الریه و سل رد کردند آقای روحانی شما خودت رئیس دولت هستی حالا طوری میگی مسولین واقعیت رو بگن انگار اینجا هم هیچ کاره ای حالم بهم میخوره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
2
41
خدایا ما چه گناهی کردیم. که همچین مسئولانه بی خیالی قسمتون شده اصلا ایشون متوجه نیست یکی متوجه شون کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
به اونایی بگید که با حمایت انتخاب و دیگر مراجع اطلاح طلبان به ایشون رای دادند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
3
34
متاسفم روحانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
2
30
یه نفر به ایشون توضیح بده که چقدر درصد ابتلا به این بیماری در مکان های عمومی مثل خوابگاه و کلاسهای درس زیاده.
واقعا درک چنین موضوعی سخت نیست
جان افراد برای شما اهمیتی داره؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
مسئولین باید با جدیت و قاطعیت ضربتی عمل کنند و جلوی این مشکل را بگیرند قبل از اینکه تبدیل به فاجعه ملی شود. اگر فاجعه شود ترامپ خوشحال میشودا
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
2
24
یعنی الان سنجش نامه میزنه که برگردین کنکور دکتری؟ :))))
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
2
56
البته ایشون جمعه ها آپدیت میشن، اطلاعاتشون مربوط به جمعه دوم اسفند هست.
مردم عزیز صبور باشند و تا جمعه 9 اسفند صبر کنند تا رییس جمهور اطلاعات جدید رو دریافت کنند و دستورات لازم رو صادر بفرمایند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
خخخخخخخخخخ
abbas
|
-
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
3
34
قم را قرنطینه نکردید .
معاون وزیر بهداشت گفت ما اعتقادی به قرنطینه نداریم به عبارت ساده یعنی چین ، ایتالیا و کره جنوبی کار اشتباه دارند انجام میدهند.
نتیجه اش این خواهد د که دنیا ایران را قرنطینه خواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
نکنه میخوان بگن ما از نطر پزشکی از اونا جلوتریم . چینی ها را دعوت کنید از سیستم پیشرفته ما برای مهار ویروس کمک بگیرند
abbas
|
-
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
2
22
قم را قرنطینه نکردید .
معاون وزیر بهداشت گفت ما اعتقادی به قرنطینه نداریم به عبارت ساده یعنی چین ، ایتالیا و کره جنوبی کار اشتباه دارند انجام میدهند.
نتیجه اش این خواهد د که دنیا ایران را قرنطینه خواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
توان قرنطینه کردن ندارن.
بابک
|
-
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
2
27
آقای رئیس جمهور فقط یک هفته بله فقط یک هفته دیگر نتیجه تصمیمات وزیرانتان و شخص جنابعالی را خواهیم دید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
2
31
احتمالا روحانی هنوز چیزی درمورد کرونا نشنیده تا جمعه صبر میکنیم که بشنوه مطمين باشید نظرش عوض میشه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
32
من غلط کردم بهت رای دادم
هیچ دانشگاهی به دانشگاه نمیره از جونمون سیر نشدیم به خاطر توهم توطئه پاشیم بریم دانشگاه و بعدش هم بریم خوابگاه و دو هفته بعدش برگردیم خانواده و شهرمون رو هم آلوده کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
من هم غلط میکنم دیگه به کسی رای بدم
مینا
|
-
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
2
20
جناب آقای رئیس جمهور در تمام دنیا اولویت با جلوگیری از شیوع بیماری است و وظیفه شما این بود که اصلا به آن اعتقاد نداشتید .قم شده صادر کننده کرونا به تمام کشور . آنچه که مشخص است شما خلاف عملکرد تمام دنیا عمل کردید امیدوارم حرف ها و عملکرد شما درست و حرف ها و عملکرد بقیه دنیا اشتباه باشد که بعید می دانم.
حمید
|
Germany
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
27
نکنه‌اقای دکتر روحانی در یک کره دیگری زندگی میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
سردمداران اصلاح طلبی رو که از این پشتیبانی کردند زنده اند ؟
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
25
این دفعه نیای بگی که من صبح شنبه فهمیدم کرونا چی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
بابا جمعه....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
18
من در یک شرکت بزرگ کار می کنم و مجبورم برم سر کار:((
اصلا و اصلا و اصلا در محیط های پرجمعیت کاری امکان رعایت نکات بهداشتی که میگن وجود نداره
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
6
29
متاسفانه حرفهای روحانی مثل جملات احمدی‌نژاد زجرآور شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
دکتر عزیز مارو با این مقیاس نکن دو ساله دیگه ایشون تشریف میارند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
باز حداقل حرفای اون یه ذره حالت طنز داشت.. این یکی که متوجه ماجرا هست و اینطوری نظر میده حال آدم رو به هم میزنه
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
4
17
متاسفانه حرفهای روحانی مثل جملات احمدی‌نژاد زجرآور شده.
ناشناس
|
France
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
24
بهتون قول می دم با این حماقت دولت از شنبه سونامی کرونا راه می افته و تبدیل به یک کشتار جمعی می شه ! خواهید دید حماقت این دولت چه بلایی سرمون میاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
حالا که احساس میکنند کمی بر اوضاع و اعصابشان مسلط شدند اگر مدارس را شنبه باز کنند. این هم یک اشتباه دیگر البته بزرگتر . با باز شدن مدارس ویروس نهفته بسیاری از دانش آموزان و معلمان را آلوده میکند و آنوقت آنها نیز خانواده هایشان را آلوده میکنند و این یعنی یک فاجعه ملی. مثل اینکه آقایان عادت کردند به داشتن بحران .
بینام
|
Netherlands
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
2
17
کارب نمیشه کرد فقط میشه گفت اون دنیا یقه تونو میگیرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
16
واقعا که! با کی شدیم هشتاد میلیون!
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
20
همش دروغ میگه.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
11
بله ایشون درست میگن منم زندگیم و عزیزام تو ابراننبودن همین قدر بی خیال میشدم. مراقبت ویژه هم که ازم میشه پس نخور غم جهان گذرا فعلا سفره را به چسب که خوب نونی توشه.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
19
سلام آقای روحانی شما نماینده مستقیم رای ۲۴ میلیونی مردم آگاه هستید .. شما راهی جز استعفا ندارید چون در بارگاه الهی بهانه ای برای عدم توجه به مردم ندارید با دستورات غیر معقول نیز موفق نخواهید شد تا اعتماد مردم را جلب کنید .... اگر موافقت با کناره گیری نمیشود به خواسته مردم احترام گذارید و کنار روید شاید در آینده مردم شما را ببخشند ... از اینکه بشما رای دادم شرمنده مردم هستم قدرت را رها کنید مردم تکلیف خود را خواهند یافت.. خواهشمندم سانسور نکنید تا ایشان تفکر مردم فهیم را بدانند .... التماس کمی تفکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
تو اگه فهیم بودی به ایشون رای نمیدادی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
22
منظورش ما بودیم یا مردم کشور دیگه ؟؟؟!!!!!
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
0
24
واقعا فکر میکنین کرونا رو هم میشه به حالت دستوری متوقف کرد . مگه قیمت دلاره که دستور بدین قابت بمونه!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
29
طوری صحبت کرده که در انتخابات دیگری رد صلاحیت نشه و یک شغل اب و نان دیگری بهش بدن.جان مردم که براشون مهم نیست و همه چیز را به دشمن خیالی ربط میدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
2
30
سلام آقای روحانی شما باعث شدی بنده وامثال بنده بگیم ایکاش به شما رای نمیدادیم و تبلیغ نمی کردیم. البته این دفعه رای ندادم و هیچ وقت رای نخواهیم داد
پاسخ ها
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
آقای رئیس جمهور لطفا به شعور مردم توهین نکنید. شما بجای اینکه مرحم این مردم زخم دیده باشید، روی زخم مردم نمک می پاشید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
این دفعه رای ندادی چون آدمهای درست رای آوردند در اصل با رای ندادن ادامه راه قبلتو رفتی
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
0
0
اطمینان شما شبیه همون قوای است که در مورد بازگشت دلار از ۴۳۰۰ به ۳۷۰۰ دادید
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
0
0
روزی روزگاری یک رییس جمهوری بود نه این که فکر کنید آقای روحانی بود که گفت اتفاقی نیفتاده که دلار ۴۸۰۰ بشود دلار ۳۷۰۰ است من قول می دم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
0
0
حسن آقا چی میگی.....
عمق فاجعه زیاده.....
سریع قم رو قرنطینه کنید.....
بابا تو یه شهر ۱۰۰ هزار نفری، ۳ نفر فوت شدن طی ۱ هفته گذشته!
چرا با جان مردم و سلامت جامعه بازی میکنید؟
اگر ادامه بدید، صدها هزار نفر مبتلا میشن و ممکنه یک فاجعه رخ بده.....!!!!
افشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
0
0
سلام آقای روحانی. شما در گفتن حرفهای بی سرو ته روی آقای احمدی نژاد را هم سفید کردید.
Eʟɪ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
0
0
آقای رییس جمهور
به یاد داریم که در دوران سخت جنگ که رسانه و اینترنت همانند حالانبود ما از تلویزیون درس میگرفتیم
حالت که امکان برگزاری کلاس ها به صورت مجازی وجود دارد
لطفا با درایت از شیوع بیماری جلوگیری کنید
دانش اموزان به علت شرایط غیربهداشتی مدارس عامل اصلی انتقال بیماری می‌شوند بگذارید دانش اموزان کنار خانواده ها در منزل بمانند و عبور و مرور و سفر را ممنوع کنید تا تهران به وضعیت عادی برگردد
جان میلیونها نفر انسان بی دلیل در معرض خطر است
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
0
0
ظاهرا اقاي روحاني ديگر تمركز لازم را ندارد و مشاوران خوبي هم ندارد اخه يعني چه از شنبه همه چي عادي خواهد شد و بعد هم با تمسخر و خنده هاي عذاب اورت مردم را بيشتر عصبي ميكني تو كدام عالمي
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
این عبارت "از شنبه همه چیز به روال عادی خواهد بود!" یعنی چه؟ فکر نکردید3روز دیگه شنبه میایدو آنوقت چه جوابی دارید؟اگر نمیتوانی خودت بیرون بیایی یکی را بفرست توی خیابون ببین چه جو ناامیدی و وحشت جامعه را فرا گرفته.همه امور کشور خوابیده. تنها جایی که خوب پیش میره افزایش قیمت ارز و سکه و خودروست! از مردم خبر نداری اما اطرافیانت را که میبینی: معاون وزیر و سخنگوی دولت که میبایست اطلاع رسانی کنند و جامعه را آرام نگهدارند مبتلا و خانه نشین شدندنوبت بقیه هم میرسد.وقتی هیئت دولت نمیتواند امنیت بهداشتی همان جمع کوچک را تامین کند چطور میتواند یک کشور را امن کند؟ اینطور که مشخصه آقای رییس جمهور مدتیست زده تو فاز بی خیالی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
دوبار به شما رای دادم ولی یواش یواش خیلی رو اعصاب میری کدام دشمن برگ نمایی کرده ؟آیا ایتالیا هم دشمن داره که دوازده شهرش قرنطینه است ویا دشمنان کره جنوبی هم بزرگ نمایی کردن که شرکتی مثل سامسونگ فعالیتشرو متوقک کرده ؟توروخدا دست ازسر این دشمن فرضی بردار.
ناشناس
|
Australia
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
"روند کنترلی ویروس کرونا مثبت است" ظاهرا متوجه نیستند تازه شروع شده. معاون وزیر خودش تازه متبلا شده باید به ملت جواب بدید چرا کانون انتشار بیماری را قرنطینه نکردید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
تا الان از جمعه های آقای روحانی می ترسیدیم. از الان باید از شنبه هاش هم بترسیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
آقای رییس جمهور بس دیگه از بس به شعور مردم توهین کردی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
وقتیکه میشه تعطیلی مدارس و دانشگاههها رو اونور سال جبران کرد چه اصراری به برگزاری کلاسها تحت هر شرایطی است؟؟ اگر الان کلاسها رو تعطیل کنیم به کجا برمیخوره؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
آقای روحانی ... شما که میگی همه چی عادی میشه
من تن و بدنم میلرزه
Majid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
منم از شنبه رفتم دانشگاه حتما به این خیال باش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
(اطمینان داریم بخش بهداشت و درمان در کوتاه ترین زمان کرونا را کنترل خواهد کرد)
اقای روحانی شما به خیلی چیزها اطمیان داشتید
که الان درپاسخ انها یا مانده اید ویا جواب های بی کعنی نظیر اینکه می گوئید
ما چکنیم که امریکا از برجام خارج شد
من از اطلاع رسانی بنزین خبر نداشتم
خواهشا بخت اروح پدر و مادرتان هم که شد از این اطمینان بخشی ها کم کنید و اجازه بدهید مردم انچه را که خود به صلاح خود میداند انجام دهند
دیگر حالمان از این شعارهای کلیشه ای شما با پوزش
بهم خورده و حتی شنیدنش حال بهم زن است
ايران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
دكتر بعد نفرماييد كه من خبر نداشتم جمعه صبح خبردار شدم بي زحمت بفرماييد چه كاري مثبت انجام دايد از شنبه روال عادي مايع ضدعفوني پيدا ميشود ماسك رايگان داديد چرا به مردم دروغ مي گوييد تو را خدا به مردم رحم كنيد اين چه حرفي هست مي زنيد شما بچه خودت مي فرستي مدرسته معلم ها چه گناهي كردن آقا نفرماييد تا الان كه در دولت محترم شما بلا سر مردم آمده از بي تدبيري شما و دوستان شما بوده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
(این یکی از نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان ما است که با هراس‌افکنی زیاد در جامعه، کشور را به تعطیلی بکشانند. )
خیلی رو می خواهد چنین سخنانی
انقدر که شما با بی تدبیری و سوء مدیریت تان
کشور را به طرف بیکاری برده اید دشمن اینقدر نبرده
تا کی با این شعارها می خواهید حرکت کنید
دشمن دشمن دشمن
با کدامین امکانات تان از مردم انتظار دارید مشغول بکار در اماکن عمومی شوند
امکانات بزشکی بالا یتان یا بهداشتی بالایتان یا تجهیزات پیشرفته بالای تان در هر دو
نکند چونکه میبینید برای خودتان همه چیز فراهم هست برای کل ملت اینگونه هست مثل اقای رئیس قبلی که گفت گوجه درب منزل مان ارزان هست
نخیر اقا این خبرها که شما میگوئید نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
وقتي حتي الكل كه ساده ترين نياز بهداشتي هست گير نمياد شرايط عاديه ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
مسئولین فکر میکنن ، کرونا یک هفته از چین بعنوان توریست اومده ایران!! و از شنبه برمیگرده چین !!!! و زندگی روال عادی پیدا خواهد کرد!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
معني اين حرف اينه كه كه از روز شنبه بيماري واگير دار تر خواهد شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
من که تا اطلاع ثانوی بچمو نمیفرستم مدرسه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
قرار بود آمار کشته های اعتراضات بنزین را بدید خدا سرازتو بده بحق فاطمه زهرا(س)
سلام هم وطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
اگر مسئولان ما واقعا مسئول بودن و احساس مسئولیت می کردن ،هرگز این اتفاقات نمی افتاد ،
سیروس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
یکی از دلایل اصلی کاهش مشارکت مردم در انتخابات اخیر سخنرانی های جناب ریس جمهور محترم میباشد اخر چه جوری ظرف مدت یک هفته کرونا را کنترل کرید که چین با ان همه دانش و امکانات هنوز رسما چیزی اعلام نکرده که موفق شده یا خیر و اینکه جناب روحانی تو این مملکت یک ماسک گیر نمیاد چطور ازشنبه همه چی عادی میشه اگر به وضعیت عادی برگشتیم چرا مقامات محترم یکی یکی کرونا میگیرند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
البته ایشون یکبار هم فرمودند ابرها به زمین نگاه می کنند از بیابان باشه نمی بارن واگر درخت و... باشه میبارن خدابه .....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
هم تو این وضعیت از دشمن حرف میزنه. پس شما دقیقا چه کاره اید؟
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
بفرموده: بیماری کرونا تا روز شنبه کنترل واوضاع عادی گردد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
1
اخلاقش همیتطور بی مسئولیت است
نظرات بینندگان