arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۶ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۸

صبحانه خبری / اول صبح این خبر‌ها را از دست ندهید / آخرین خبر از وضعیت سلامت استاد شجریان / آغاز به کار اینستکس /تازه ترین آمار کرونا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صبحانه خبری / اول صبح این خبر‌ها را از دست ندهید /

در بسته خبری پیش رو، مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم. این صبحانه خبری مفید و مختصر را بخوانید.


سیلاب در کمین قم

طی روزهای گذشته که بر اساس پیش بینی هواشناسی احتمال وقوع سیل در شهر قم داده شد، مسئولان استان علاوه بر انجام تمهیدات لازم، در این خصوص هشدارهای لازم را به شهروندان دادند.

مسکو از آغاز کار اینستکس با ایران خبر داد

معاون وزارت خارجه روسیه از شروع فعالیت اینستکس با ایران خبر داد و خواستار حضور کشورهای بیشتر در آن شد.

آخرین وضعیت سلامت شجریان

هیئت مدیره بیمارستان «جم» با انتشار اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: شرایط ریوی، قلبی و کلیوی محمدرضا شجریان پایدار است.

عراقچی: اینستکس تقریبا به مراحل عملیاتی رسیده

معاون سیاسی وزیر خارجه با بیان اینکه اینستکس تقریبا به مراحل عملیاتی رسیده، گفت: در جلسه امروز کمیسیون مشترک تأکید کردیم که بدون برآورده شدن انتظاراتمان در حوزه‌های اقتصادی بازگشت کامل ایران به برجام مقدور نیست.

تعداد مبتلایان به کرونا ۱۳۹ نفر / شمار فوتی‌ها ۱۹ نفر

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: تا کنون ۱۳۹ به این بیماری مبتلا شده‌اند. وی، تعداد موارد جدید ابتلاء را ۴۴ نفر اعلام کرد. جهانپور ادامه داد: ۱۵ مورد جدید در قم و ۹ مورد در گیلان شناسایی شده است. در تهران ۴ نفر، استان مرکزی یک نفر، خوزستان ۳ نفر، سیستان و بلوچستان ۲ نفر، کرمانشاه یک نفر، اردیبل ۲ نفر، مازندران یک نفر، لرستان یک نفر، فارس ۲ نفر، سمنان یک نفر و کهگیلویه ۲ نفر و هرمزگان یک نفر بوده است. وی تعداد فوتی‌ها را ۱۹ نفر اعلام کرد و گفت: ۴ فوتی جدید داشته ایم.

چین ۵ هزار کیت تشخیص کرونا به ایران تحویل داد

سفیر چین (چانگ هوا) در صفحه توئیتر خود نوشت: ۵۰۰۰ کیت تشخیص ویروس جدید کرونا که هدایای سفارت چین و شرکت‌های چینی در ایران است به طرف ایرانی تحویل داده شد. تلاش ما ادامه دارد.

نظرات بینندگان