arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۲۳۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۸ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۸

روسیه: با تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران مخالفت خواهیم کرد

معاون وزیر امور خارجه روسیه تحریم‌های اخیر آمریکا در ارتباط با ایران را غیرقانونی دانست و گفت که مسکو با تحریم‌های سازمان ملل علیه تهران مخالفت خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش فارس، معاون وزیر امور خارجه روسیه تحریم‌های ایلات متحده آمریکا علیه برخی کشورها به دلیل همکاری با ایران را محکوم کرد و آن را «غیرقانونی» دانست.

به گزارش شبکه المیادین، «میخائیل بوگدانوف» امروز چهارشنبه (هفتم اسفند) در واکنش به تحریم‌های دیروز آمریکا گفت: «تحریم‌های جدید آمریکا علیه برخی از کشورها به دلیل همکاری این کشور‌ها با ایران، غیرقانونی است».

او گفت که روسیه با بازگشت تحریم‌های سازمان ملل متحد علیه ایران مخالفت خواهد کرد و این سازمان نباید «بازیچه» برخی کشورها باشد.

«مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا امروز شامگاه دیروز (سه‌شنبه) اعلام کرد این کشور ۱۳ فرد و نهاد را در چین، عراق، روسیه و ترکیه مورد تحریم قرار داده است.

معاون سرگئی لاوروف در مورد نشست وین نیز گفت که طی این نشست خواستار توسعه دایره مشارکت کننده‌ها در مکانیزم اینستکس شدیم و در آینده نزدیک، تصمیمی در این باره گرفته خواهد شد.

شهر وین اتریش امروز چهارشنبه میزبان هماهنگ‌کننده نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارت خارجه‌های ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) بود

منبع: فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۸
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
2
6
همانطوری که با اف ای تی اف مخالفت کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سعید
|
United States
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
2
3
مشکل اینکه مکانیزم ماشه خودکار باعث اعمال تحریم ها میشه قژعنامه های شورای امنیت خودکار اعمال خواهد شد مخالفت یاموافقت روسیه و یا چین هیچ تاثیری روش نداره روسیه هم داره روغن ریخته رو نذر امامزاده میکنه
نظرات بینندگان