arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۲ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۸

تمهيدات تعميرگاه‌هاي مركزي ايران خودرو براي خدمت رساني به مسافران نوروزي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تعميرگاه‌هاي مركزي ايران خودرو آماده هرگونه خدمت رساني به مسافران نوروزي هستند و در اين زمينه تمام تمهيدات لازم انديشيده شده است.

به گزارش ايكوپرس؛ بابك سلاجقه مديرعامل شركت همگام خودرو در اين باره گفت:‌ با توجه به اينكه 30 درصد از كل پذيرش مراجعان در حوزه تعميرات خودرو در سطح استان تهران، متعلق به تعميرگاه‌هاي مركزي است، اين تعميرگاه‌ها از روز 29 اسفند تا 13 فروردين ماه از ساعت 7:30 تا 16 آماده پذيرش و خدمات رساني به تمامي مشتريان هستند.

وي افزود: در صورت مراجعه میهمانان نوروزی بعد از ساعت اداری نیز ترتیبی اتخاذ شده که همانند سنوات گذشته خدمات مورد نیاز به آنان ارائه شود. به‌طوری که در سال گذشته حتی درخصوص اسکان یکی از مسافران نوروزی که به جهت ایراد خودرو در راه مانده بود در تعمیرگاه مرکزی شماره یک اقدام كرديم.

مدیرعامل همگام خودرو گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال مردم عزیزمان در تدارک مسافرت نوروزی هستند و برای سرویس قبل از سفر خودرو خود به تعمیرگاه‌های مرکزی مراجعه كنند، براي رفاه حال مشتریان در تعطیلات روز جمعه نیز خدمات تعمیراتی در این تعمیرگاهها ارائه مي شود.

وي افزود:‌ تعميرگاه‌هاي مركزي ايران خودرو روزانه حدود 600 نفر پذيرش دارد و با توجه به اينكه اين میزان پذیرش، رقم بالایی است، براي ارايه خدمات مطلوب به مشتريان، تمامي فرآيندها به صورت زيرساخت‌هاي سيستمي کنترل و بررسی می شود.

مديرعامل شركت همگام خودرو خاطرنشان كرد: در حال حاضر تمام تعميرگاه‌هاي مركزي به سيستم‌هاي رهگيري و كامپيوتري مجهز شده است. در نتیجه، به سهولت در هر لحظه از زمان مشخص مي شود چه خودرويي وارد سازمان شده و چه خدماتي دريافت كرده است. متعاقب آن اگر مشکلی در هر یک از فرآیندهای تعمیراتی در تعميرگاه ها رخ دهد، منشا آن مشخص شده و به سرعت اقدامات اصلاحی صورت می پذیرد.

سلاجقه با اشاره به بهبود شاخص رضايت مشتريان در تعميرگاه‌هاي مركزي ايران خودرو، بيان كرد: با توجه به تأکید مدیرعامل ایران خودرو و ایساکو نسبت به تکریم مشتریان در حال حاضر شاخص رضايت مشتري از تعميرگاه‌های مرکزی به عدد 800 رسيده است. اين درحالي است كه با پیاده‌سازی سياست‌هاي مديرعامل ايران خودرو مبني بر پاسخگویی هميشگي به نياز مشتريان و پایش دیدگاه‌ها و خواسته های مشتریان، شاخص رضايت مشتري افزايش خواهد يافت.

وي با بيان اين‌كه کانال‌های ارتباطی متعددی براي ارزیابی نظرات و خواسته های مشتریان در نظر گرفته شده و به صورت روزانه پایش می شود و تا زمان كسب رضايت مشتری، پيگيري از سوي كاركنان ادامه دارد، تصريح كرد: کانال‌های ارتباطی شرکت شامل دفتر ثبت انتقادات و پيشنهادات، صندوق ارتباط با مديریت، وب سايت سازمان، سامانه پیامکی و شبکه های اجتماعی است.

همچنين در سالن ترخيص خودرو تبلت نظرسنجی قرار داد شده تا مشتريان میزان رضایت خود را از خدمات تعمیرگاه‌های مرکزی با امتياز 1 تا 10 اعلام كنند. امتيازهای كمتر از پنج از سوي مسوول امور مشتریان و رئيس تعميرگاه پيگيري و تا مرحله كسب رضايت كتبي مشتري ادامه مي‌يابد.
سلاجقه افزود: برای تأمین رفاه، آرامش خاطر وکاهش دغدغه مشتریانی که در سالن انتظار تعمیرگاه‌های مرکزی حضور دارند، شرایطی فراهم كرده‌ايم تا مشتری امکان مشاهده روند تعمیرات خودرو خود را داشته باشد و کلیه شرایط رفاهی از قبیل پذیرایی و اینترنت رایگان نیز در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

مديرعامل شركت همگام خودرو در راستای ارائه خدمت‌رسانی مطلوب و پاسخگویی شبانه روزی به مشکلات تعمیراتی مشتریان ایران خودرو به همکاری با شرکت امداد خودرو اشاره كرد و گفت: در هماهنگي صورت گرفته میان شرکت ایساکو، امداد خودرو و همگام خودرو امکان انتقال و پذیرش شبانه روزی خودروی مشتریانی که از طریق تماس با شماره تلفن 096440 درخواست خدمات امداد جاده ای از شرکت امداد خودرو را نمودند در تعمیرگاه‌های مرکزی فراهم شده است.

سلاجقه با بيان اينكه ما بر این باوریم که آموزش مستمر تنها راه توسعه سازمان های پويا است، اظهار كرد: در تعميرگاههاي مركزي ايران خودرو طي دو سال گذشته با شعار «هميشه همگام و همراه مشتري هستیم» از طريق بهينه سازي فرایندهای تعميرگاهی و آموزش اصول و استانداردهای کلامی-رفتاری و نحوه ارتباط مؤثر و گفتمان با مشتری به تمامي كاركنان، سعي نمودیم با تمام توان، تخصص و تعهدمان به مشكلات و خواسته های مشتريان رسيدگي كنيم و آرامش خاطر را برایشان به ارمغان آوریم.

نظرات بینندگان