arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۲۳۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۳ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۸

عقب نشینی سایت تولیت حضرت معصومه (س): با فرد خاطی که آن “یادداشت” را بارگذاری کرده برخورد خواهد شد / میان ما و شورای تامین استان قم همکاری های زیادی وجود داشته است

محتوای این یادداشت برخلاف سیاست‌های رسمی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) است چرا که میان آستان مقدس و شورای تامین استان قم در مناسبت های مختلف، همکاری‌های بسیاری رقم خورده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وبسایت خبری آستان مقدس حضرت معصومه وابسته به تولیت حرم مطهر نوشت: «به دنبال انتشار یادداشتی با عنوان « آرامش و سکینه عمومی تنها واکسن شناخته شده برای مقابله با یک اپیدمی/معماری ایمانی حریم فاطمی سد پولادین مبارزه با اپیدمی کرونا» در کانال و پایگاه خبری آستان مقدس آستان مقدس برخی از شبهات و برداشت‌های نادرست مطرح شده که مدیریت روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس جوابیه‌ای را صادر کرده است.

این مطلب فقط یک «یادداشت» و نظر شخصی نویسنده بوده و مطرح شدن این مطلب به عنوان “بیانیه” آستان مقدس در برخی از رسانه‌ها کار نادرست و غیر اخلاقی است. البته با فرد خاطی که بدون هماهنگی های لازم “یادداشت” مذکور را بارگذاری کرده است برخورد خواهد شد.

محتوای این یادداشت برخلاف سیاست‌های رسمی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) است چرا که میان آستان مقدس و شورای تامین استان قم در مناسبت های مختلف، همکاری‌های بسیاری رقم خورده است.

مسئولان آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها همانند دیگر مسئولان استان و کشور به ویژه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم و وزارت بهداشت و درمان به فکر سلامت زائران بوده و تاکنون نیز برای جلوگیری از شیوع کرونا اقدامات مختلفی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

ناگفته نماند که بارگاه مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها سال‌هاست که پناهگاه مردم بوده و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت(ع) و گرفتاران زیادی با توسل به ایشان دردها و مشکلات خود را رفع کرده‌اند.»

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۷۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Ukraine
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
4
62
تو هم که آخرش همون حرفها رو تکرار کردی حاجی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
2
4
اصل دعا و توسل و توجه تغییر در خود انسان است و بسیار نیکو و زیبا است .دنبال روی سیره این بزرگواران که اطاعت از خدای سبحان عز و جل است .اگر قرار بود حرم مطهر ضد میکروب و بیماری باشد خود معصومین علیهم السلام اصلا بیمار نمی شدند
نظرات بینندگان