arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۷ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۸

ایرانی ها آخرین تحولات مربوط به توقف پروازها را از ستاد ارتباطات کنسولی وزارت خارجه پیگیری کنند

ستاد ویژه ارتباطات کنسولی وزارت خارجه در پی مشکلات به وجود آمده پس از توقف برخی پروازها از مبدا و به مقصد ایران، یک شماره تلفن شبانه روزی برای هموطنان ایرانی اختصاص داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه اعلام کرد که با توجه به توقف برخی پروازها از مبدا و به مقصد ایران از سوی برخی خطوط هوایی و مشکلات به وجود آمده برای پاره‌ای از هم‌میهنان در فرودگاه ها و بنادر کشورهای همسایه و یا دیگر کشورها، وزارت امور خارجه با همکاری سایر دستگاه های ذیربط در داخل کشور و نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با بهره‌گیری از همه امکانات و ظرفیت های موجود، مجدانه در حال تلاش برای رفع مشکلات است.

بر این اساس هم میهنان می‌توانند نتایج آخرین تحولات در این خصوص را از ستاد ویژه ارتباطات کنسولی وزارت امور خارجه با شماره همراه ۰۰۹۸۹۱۰۰۰۲۳۵۰۱ به صورت شبانه‌روزی کسب اطلاع کنند.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران نیز امروز (پنجشنبه) درباره توقف یکباره و از قبل اعلام نشده پروازهای امارات به کشورمان و بالعکس به تلاش های انجام شده در این زمینه اشاره کرد و گفت که براساس آخرین اطلاعات، موافقت اصولی برای ارائه مجوز پروازهای شرکت های هواپیمایی ایرانی صادر شده و به زودی پروازهای مربوطه انجام خواهد گرفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین اظهار داشت: تمامی تلاش خود را برای رفع مشکل به کار گرفته ایم و امیدواریم با هماهنگی تمامی دستگاههای ذیربط، تسهیلات مورد نیاز را برای بازگشت هموطنان عزیزمان به کشور فراهم سازیم.

در پی شیوع ویروس کرونا برخی از شرکت های هواپیمایی از جمله امارات و ترکیش ایرلاین پروازها به ایران یا از مقصد ایران را برای مدتی لغو کردند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان