arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۰ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۸

توقف پروازهای ایران به لبنان / پرواز به دوبی بدون مسافر انجام می‌شود

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی، گفت: لبنان ورود پروازهای ایران، چین، کره جنوبی و ایتالیا را به این کشور ممنوع کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«مقصود اسعدی‌سامانی» اظهار داشت: سازمان هواپیمایی لبنان در نامه‌ای ورود مسافران ایرانی، چینی، ایتالیایی و کره جنوبی را به لبنان ممنوع کرد.

وی ادامه داد: دوبی امروز نامه‌ای مکتوب به سازمان هواپیمایی ایران و معاونت پرواز ارسال کرد که طبق این نامه محدودیت پرواز بدون مسافر برای انتقال ایرانی‌ها از دوبی برداشته شده است و دو شرکت هواپیمایی ایران ایر و ماهان از نظر پرواز به دوبی مشکلی ندارند اما این پروازها باید بدون مسافر باشد و فقط برای برگرداندن مسافران ایرانی انجام می‌شود.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه امروز توسط ماهان و ایران ایر دو پرواز خالی از مسافر به دوبی برای برگرداندن مسافران ایرانی انجام شد، گفت: این پروازها به فرودگاه بین‌المللی دوبی نیست بلکه به فرودگاه آل‌مکتوم در 80 کیلومتری دوبی است. بدین ترتیب که مسافران ایرانی در فرودگاه بین‌المللی دوبی از طریق اتوبوس به فرودگاه آل‌مکتوم جابجا می‌شوند.

به گفته اسعدی‌سامانی همچنین به دیگر مسافران ایرانی که در دوبی حضور دارند اطلاع‌رسانی شده است که برای پرواز برگشت به فرودگاه آل‌مکتوم بیایند.

وی اضافه کرد: همچنین کشور ترکیه نیز مجوزی صادر کرد تا مسافران ایرانی حاضر در ترکیه از طریق پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر به کشور برگردند.

پس از شیوع بیماری کرونا در کشورمان برخی کشورهای همسایه از پذیرش پروازهای ایرانی و مسافران ایرانی خودداری می‌کنند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان