arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۲۷۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۳ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۸

واکنش تیم سپاهان به خبر ابتلای 6 بازیکنش به کرونا: بیماری این شش بازیکن جای نگرانی ندارد

سیامک قلیچ‌خانی، مدیر رسانه‌ای تیم‌ سپاهان در خصوص آخرین وضعیت این بازیکنان گفت: ۶بازیکن از تیم ما به دلیل ابتلا به سرما خوردگی، امروز در تمرین حاضر نشدند و مورد معاینه و تحت مراقبت‌ قرار ‌گرفتند. پس از انجام معاینات لازم مشخص شد که بیماری این شش بازیکن جای نگرانی ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبر ابتلای 6 بازیکن سپاهان به ویروس کرونا تکذیب شد.

دقایقی قبل خبری پیرامون وضعیت مشکوک بازیکنان سپاهان به ابتلا به بیماری کرونا رسانه‌ای شد که موجی از نگرانی برای بازیکنان، خانواده‌های آنها و جامعه فوتبال و هواداران این تیم به واسطه درج این خبر شکل گرفت.

سیامک قلیچ‌خانی، مدیررسانه‌ای تیم‌سپاهان در خصوص آخرین وضعیت این بازیکنان گفت: ۶بازیکن از تیم ما به دلیل ابتلا به سرما خوردگی و وجود علائم مهم، امروز در تمرین حاضر نشدند و مورد معاینه و تحت مراقبت‌ قرار ‌گرفتند.

وی ادامه داد: پس از انجام معاینات لازم مشخص شد که بیماری این شش بازیکن جای نگرانی ندارد و علائم آن‌ها محدود به سرماخوردگی است که ان‌شاالله با رعایت نکات بهداشتی و پشت سرگذاشتن روند درمانی، حال آن‌ها هرچه زودتر مساعد می‌شود و به تمرینات تیم باز می‌گردند.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
|
Romania
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
3
به نظر میاد ایشون تکذیب نکرد. گفت علائم محدود به سرما خوردگی و جای نگرانی نیست. خیلی اوقات علائم کرونا محدود به سرماخوردگی هست و جای نگرانی هم نیست. ولی جملات ایشون معنای تکذیب نمیده. به هرحال امیدوارم به زودی بهبودی حاصل بشه
نظرات بینندگان