arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۰۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تعطیلی یکی از کارخانه های ال جی تا فشار اقتصادی کرونا بر شانه غولهای فناوری

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

پس از آن که ویروس کرونا به بسیاری از شرکت های مهم جهان حمله کرد و حتی موفق شد کنگره جهانی موبایل را متوقف کند، نگرانی های بسیاری درباره کشورهایی که کانون ویروس هستند مطرح شده است. برای مثال عده ای نگرانند که شرایط در کره جنوبی و به خصوص برای سامسونگ چگونه است. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت ال جی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کارخانه خود را در گومی کره جنوبی تعطیل کرد. به نظر می رسد شیوع کرونا قرار است به کارخانه های فناوری در کره جنوبی فشار زیادی وارد کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سازمان غذا و داروی ایالات متحده امروز اعلام كرد كه اجازه می دهد از فناوریهای جدید تشخیصی استفاده شود تا  زمان دریافت پاسخ آزمایش كرونا یا  COVID-19 ، در بیمارستانهای تخصصی و  و مراكز بهداشتی درمانی تسریع شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکتهای بزرگ در سراسر جهان اقدامات فوق العاده ای را برای  محدود کردن گسترش کرونای جدید اعمال می کنند. ممنوعیت سفر و سیاست های کار از راه دور در روزهای اخیر بسیار رایج شده است و دفاتر حضوری تعطیل شده اند، زیرا شرکت هایی که سعی می کنند کارمندان را از COVID-19 محافظت کنند پر تعدادند. هم اکنون توییتر، آمازون، گوگل و فیس بوک تعداد نیروهای حضوری خود در کانونهای خطر را کاهش داده اند.مروح خبر را اینجا بخوانید. 

کره جنوبی از افزایش شدید موارد کرونا در طول دو روز اخیر خبر داده است. خبری که  همزمان باعث شوک به تولید کنندگان و غولهای فناوری کره جنوبی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ناسا اعلام کرد که پس از سال نو قمری و قرنطینه مبارزه با ویروس کرونا، میزان پایدار سطح دی اکسید نیتروژن از مرحله مضر کاهش یافت.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان