arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۸۸۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۲ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۹

جزئیات فرار حدود ۷۰ زندانی در سقز / زندانیان شناسایی شدند / اعزام تیم‌های انتظامی و اطلاعات سپاه برای دستگیری متهمان

«محمد جباری» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان با بیان اینکه تعدادی از زندانیان زندان سقز متواری شده‌اند، اظهار داشت: پس از فرار حدود 70 زندانی از این زندان، برخی از آنان خود را معرفی و تعدادی نیز شناسایی شده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 برخی از زندانیان زندان سقز امشب شورش و پس از آن، از زندان متواری شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان تصریح کرد: زندانی متواری‌شده شناسایی، تحت تعقیب و تیم‌هایی متشکل از نیروهای انتظامی و اطلاعات سپاه برای دستگیری‌ آنان اعزام شده‌اند.

وی گفت: پس از وقوع این حادثه، بلافاصله مقامات و عوامل قضایی، انتظامی، اطلاعات سپاه و دستگاه امنیتی در استان ورود و اقدامات لازم برای دستگیری زندانیان متواری در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است.

دادستان انقلاب و عمومی مرکز استان کردستان با اشاره به اینکه علت این رخداد در حال بررسی است، افزود: برخی از زندانیان حین فرار به ضرب و شتم نگهبانان پرداختند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

١٨ نفر در این شهرستان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند و اولین شهرستان استان کردستان از لحاظ تعداد مبتلایان و تعداد فوتی ها است.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Canada
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
0
20
این قسمت که گفتی زندانیان شناسایی شده اند خیلی باحال بود! خب معلومه وقتی فرار اتفاق افتاده بمحض اینکه بیایید یک حضور غیاب ساده کنید معلوم میشه کی فرار کرده و کی فرار نکرده!!
نظرات بینندگان