arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۵ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۹

جشن‌ نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران برگزار نمی‌شود / جلوگیری از تردد در معابر منتهی به ‌جمکران

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: محدودیت‌های ترافیکی از صبح روز چهارشنبه ۲۰ فروردین تا جمعه ۲۲ فروردین در تمام معابر منتهی به مسجد جمکران و محورهای منتهی به استان قم اجرا می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عباس ذاکریان با اشاره به تصمیمات اتخاذشده در ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار داشت: تمام تصمیمات شهرداری و مدیران شهری بر اساس شرایط ایجادشده و حفظ سلامت شهروندان گرفته می‌شود.

وی با توجه به نزدیکی ایام نیمه شعبان به تشریح برنامه‌های شهرداری پرداخت و افزود: اخذ تصمیمات جدید برخلاف روال هرسال برای شهرداری و مدیران شهری و استانی نیز سخت بوده اما باید با توجه به اولویت‌ها تصمیم‌گیری شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر عدم برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: در جلسات استانداری و کمیسیون‌های مربوطه برای جلوگیری از تردد مردم تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه خبر داد و خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با حضور شهرداری، پلیس راهور، اورژانس و آتش‌نشانی برگزار شد تصمیمات اجرایی لازم برای روزهای 20، 21 و 22 فروردین نهایی شده است.

ذاکریان آغاز محدودیت‌های ترافیکی را از صبح روز چهارشنبه 20 فروردین اعلام کرد و گفت: این محدودیت‌ها در تمام معابر منتهی به مسجد مقدس جمکران و بلوار پیامبر اعظم(ص) با حضور پلیس راهور اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی دقیق توسط پلیس راهور انجام شده است و مردم از انجام سفرهای غیرضروری در این سه روز پرهیز کنند و برای حفظ سلامت خود و جامعه در خانه بمانند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر لزوم حفظ قرنطینه خانگی ابراز کرد: تنها راه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ادامه قرنطینه خانگی بوده و از مردم درخواست داریم همچنان در خانه بمانند و از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی با تشکر از مردم قم برای رعایت قوانین منع رفت‌وآمد در روز طبیعت و همچنین ایام نیمه شعبان تصریح کرد: شرایط ایجادشده برای همه مردم و مسئولان ناخوشایند بوده و شهرداری نیز هرسال در این ایام در حال تدارک برگزاری جشن‌های باشکوه نیمه شعبان بود.

ذاکریان ادامه داد: امروز مهم‌ترین وظیفه و اولویت شهرداری حفظ جان و سلامت شهروندان است و نمی‌توانیم این مهم را نادیده گرفته و به آن بی‌توجه باشیم و محدودیت‌های ترافیکی به‌صورت کامل و با جدیت اجرا می‌شود.

وی از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای منتهی به استان قم نیز خبر داد و گفت: همچنین محدودیت‌هایی ترافیکی در این سه روز در محورهای منتهی به شهر قم نیز اعمال شده و امیدواریم در مهار این بیماری موفق باشیم.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان