arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۵ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

کرونا؛ افزایش قربانیان اسپانیا به ۱۷۴۸۹ تن / شمار مبتلایان در بلژیک از ۳۰ هزار نفر گذشت

همزمان با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشورهای اروپایی، مسئولان درمانی اسپانیا و بلژیک نیز از ثبت حدود هزار مبتلای جدید طی بیست‌وچهار ساعت گذشته خبر دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روند افزایش مبتلایان به ویروس «کووید۱۹» در اسپانیا، سوئیس و بلژیک همچنان ادامه داشته و تلفات آن نیز رو به افزایش است.

«سرویس سلامت عمومی فدرال» بلژیک امروز (دوشنبه) گزارش داد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته، ۹۴۲ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

به نوشته وبگاه روزنامه «براسل‌تایمز»، همچنین از روز گذشته تا کنون ۳۰۳ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری در بلژیک جان خود را از دست داده‌اند.

بدین ترتیب، تعداد کل مبتلایان ویروس کرونا در بلژیک به ۳۰۵۸۹ نفر و شمار قربانیان آن نیز به ۳۹۰۳ نفر افزایش یافت.

در اسپانیا علی‌رغم کاهش نسبی تعداد جان‌باختگان روزانه در کنار تدابیر جدی پیشگیرانه درمانی، آمار ابتلا به ویروس کرونا در این کشور همچنان رو به افزایش است.

وزارت بهداشت اسپانیا در بیانیه‌ای اعلام کرد که طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۳۴۷۷ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی این وزارتخانه، همچنین از روز گذشته تا کنون ۵۱۷ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به دیروز شاهد کاهش جزئی است.

با احتساب آمار جدید، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در اسپانیا به ۱۶۹۴۹۶ نفر و تعداد قربانیان آن نیز به ۱۷۴۸۹ تن افزایش یافت.

اداره فدرال بهداشت عمومی سوئیس نیز گزارش داد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۱۵۸ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا ثبت شده است.

به نوشته وبگاه «تریبون دو ژنو» این اداره با اعلام آمار جدید، گزارش داد که تعداد کل موارد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به ۲۵۴۵۸ نفر افزایش پیدا کرده است.

همچنین با جان باختن ۳۹ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری، تعداد کل قربانیان آن در سوئیس به ۱۱۱۳ نفر رسیده است.

منبع: فارس
نظرات بینندگان