arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۲۷۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۳ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹

پیش‌بینی افت ۹۰ درصدی پروازهای یونایتد ایرلاینز در ماه‌های آینده!

شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز آمریکا برآورد و اعلام کرده که برنامه پروازی آن در ماه آینده میلادی نیز با افت شدید ۹۰ درصدی در تقاضای مسافران برای سفرهای هوایی مواجه خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پیش‌بینی افت ۹۰ درصدی پروازهای یونایتد ایرلاینز در ماه‌های آینده!به گزارش ایسنا، شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز به عنوان یکی از ایرلاینهای بزرگ و فعال در ایالات متحده آمریکا به تازگی برآورد و اعلام کرده است که برنامه پروازی خود را در ماه آینده میلادی، مه ۲۰۲۰، نیز با یک کاهش ۹۰ درصدی در میزان تقاضای مسافران برای سفرهای هوایی تنظیم و ارائه کرده است.

بر اساس گزارش نیویورک پست، این ایرلاین آمریکایی همچنین در پیش‌بینی‌های خود خاطرنشان کرده که این روند کاهشی بی‌سابقه که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا به وجود آمده و گریبانگیر تقریبا تمامی شرکت های هواپیمایی در سراسر جهان شده است، در ماه‌های آتی همچون ژوئن ۲۰۲۰ نیز همچنان ادامه خواهد داشت و به نظر نمی رسد که تغییر و تحول مثبتی در یکی دو ماه آینده برای افزایش تقاضای مسافران و تعداد پروازها ایجاد شود.

این شرکت همچنین با انتشار و ارسال یادداشتی به تمامی کارکنان خود هشدار داده و اعلام کرده که در صورت تداوم این روند کاهشی باید منتظره تعدیل نیروهای گسترده‌ای در آینده نزدیک باشند.

هم زمان با شیوع ویروس خطرناک کرونا در چین، بسیاری از ایرلاین‌های جهان پروازهای خود به مبدا و مقصد کشورهای مختلف را تا اطلاع ثانوی لغو کرده و با افزایش شمار قربانیان این ویروس، زمان تعلیق پروازهای خود را تمدید کرده اند تا بدین ترتیب به قطع زنجیره انتقال و انتشار این ویروس خطرناک کمک کنند.

پیشتر نیز سازمان بین‌المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA) با انتشار یک گزارش در خصوص تاثیرات منفی و شدید شیوع گسترده ویروس کرونا بر درآمدزایی ایرلاین های فعال در سراسر جهان هشدار داده و اعلام کرده بود که تعلیق و لغو پروازها تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا علاوه بر ضرر و زیان های مالی گسترده برای ایرلاین ها، حجم ترافیک هوایی جهان در سال جاری میلادی را نیز با یک کاهش ۴.۷ درصدی روبرو کند که این نخستین بار از بحران‌های مالی در سال‌ های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ میلادی به شمار می رود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
0
0
الان وقت خرید هواپیما برای کشور هست
امکان داره
فعالین اقتصادی می توانند ایران های جدیدی تاسیس کنند ...
نظرات بینندگان