arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۹ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۹

استانداری تهران: قیمت کالا‌های اساسی در ماه مبارک رمضان افزایش نمی‌یابد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به سهمیه ۸ هزار تنی شکر برای استان تهران در ماه مبارک رمضان گفت: قیمت کالا‌های اساسی در ماه مبارک رمضان افزایش نمی‌یابد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حشمت اله عسگری در جلسه تنظیم بازار با اشاره به اینکه جلسات تنظیم بازار هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود اظهار داشت: اولویت اساسی این جلسه نظارت بر کالا‌های اساسی می‌باشد و مجموعه گزارش دستگاه‌های مختلف نشان می‌دهد که بازار باثبات است.

وی ادامه داد: موجودی انبار‌ها خوب است و از جهت ذخیره سازی کالا مشکلی نداریم، همچنین در مورد تامین اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان ۸ هزار تن شکر و ۸ هزار تن برنج در اختیار استان تهران قرار گرفته که قیمت آن نیز افزایش پیدا نمی‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: قیمت خرما هنوز تعیین شده و در مورد زولبیا نیز حداکثر ۲۰ درصد افزایش قیمت خواهد داشت و بقیه کالا‌ها با قیمت قبلی ارائه می‌شوند که در اختیار شبکه توزیع قرار می‌گیرد.

عسکری سپس گفت: تاکید ما بر استفاده از ظرفیت آی تی و اینترنت در توزیع کالا‌های اساسی می‌باشد چرا که شبکه توزیع نیاز به اصلاح دارد و در این زمینه استان تهران به پایلوت فروش اینترنتی کالا‌های اساسی تبدیل می‌شود و این نقطه عطفی در نظام توزیع می‌باشد البته استفاده از آی تی و ظرفیت اینترنت در همه بخش‌های اقتصادی استان مورد تاکید می‌باشد.

وی با اشاره به لزوم سرعت بخشیدن به تعیین تکلیف پرونده‌های تعزیرات تصریح کرد: در یک ماه گذشته ۶ هزار پرونده تعزیراتی تشکیل شده است که باید تعیین تکلیف شود به علاوه در ماه مبارک رمضان نیز طرح تشدید نظارت‌ها دنبال می‌شود.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان