arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۳۲۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۰۰ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۹

ترامپ: ازت ممنونم رئیس جمهور ترامپ!

رئیس جمهوری آمریکا از خودش و تدابیر دولتش برای سرکوب اعتراضات شب گذشته واشینگتن پایتخت این کشور قدردانی کرد. رئیس جمهوری آمریکا که پیشتر اعتراضات این کشور را اقدامات تروریستی خوانده و گفته بود که چپگرایان افراطی پشت آن قرار دارند، درر توییتر نوشت: «قدرت قاطع… هژمونی… مینیاپولیس هم عالی رفتار کرد…ازت ممنونم رئیس جمهور ترامپ».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس جمهوری آمریکا از خودش و تدابیر دولتش برای سرکوب اعتراضات شب گذشته واشینگتن پایتخت این کشور قدردانی کرد.

به گزارش شفقنا، به نقل از آرتی عربی، ترامپ امروز (سه شنبه) در توییتر نوشت: «منطقه کلمبیا شب گذشته با هیچ مشکلی روبرو نشد. عده زیادی بازداشت شدند و کار بزرگی توسط همه انجام شد».

رئیس جمهوری آمریکا که پیشتر اعتراضات این کشور را اقدامات تروریستی خوانده و گفته بود که چپگرایان افراطی پشت آن قرار دارند، افزود: «قدرت قاطع… هژمونی… مینیاپولیس هم عالی رفتار کرد…ازت ممنونم رئیس جمهور ترامپ».

شهر‌های آمریکا از جمله واشنگتن صحنه اعتراضات گسترده و دامنه دار علیه خشونت نیرو‌های امنیتی و نژادپرستی آنهاست که با کشته شدن «جورج فلوید» به دست نیرو‌های پلیس شعله ور شد.

در روز‌های اخیر صد‌ها هزار نفر مقابل کاخ سفید تظاهرات کردند و همین موضوع مقامات آمریکا را وادار کرد نیرو‌های گارد ملی را برای سرکوب معترضان به کار بگیرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۶
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
3
1
به نظر من باید ترامپ را به خوزستان تبعید کنند. تا عقلش جا بیفتد..
نظرات بینندگان