arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۹

رباط صلیبی مدافع پرسپولیس، بازهم پاره شد / انصاری ۶ ماه دور از میادین

محمد انصاری، مدافع بااخلاق تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله‌ای کوتاه بازهم دچار پارگی رباط صلیبی شد و باید حدود ۶ ماه به دور از میادین باشد. دکتر حقیقت، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در این باره گفت: پس از بررسی تکمیلی و مشخص شدن MRI گرفته شده، پارگی رباط صلیبی زانوی چپ محمد انصاری تایید شد و متاسفانه او حدود ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدافع بااخلاق تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله‌ای کوتاه بازهم دچار پارگی رباط صلیبی شد و باید حدود ۶ ماه به دور از میادین باشد.

به گزارش ایرنا، در حالی که محمد انصاری چند ماه قبل از بند مصدومیت رباط صلیبی رهایی پیدا کرده بود بازهم دچار این مصدومیت سنگین شد و رباط صلیبی زانوی پای چپش دچار پارگی شد.

دکتر حقیقت، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در این باره گفت: پس از بررسی تکمیلی و مشخص شدن MRI گرفته شده، پارگی رباط صلیبی زانوی چپ محمد انصاری تایید شد و متاسفانه او حدود ۶ ماه دور از میادین خواهد بود. قرار است اوایل تیرماه عمل جراحی روی پای او انجام شود و پس از آن طبق برنامه ویژه برای ریکاوری و بازگشت به میادین آماده خواهد شد.

بدین ترتیب محمد انصاری حداقل تا دی‌ماه سال ۱۳۹۹ نمی‌تواند در میادین حاضر باشد و احتمالا نیم‌فصل نخست لیگ بیستم را نیز از دست خواهد داد و توسط کادر فنی این تیم برای نیم‌فصل نخست لیگ بعدی از لیست خارج خواهد شد.

انصاری در تمرین روز چهارشنبه هفته گذشته سرخپوشان تهرانی با سیامک نعمتی برخورد داشت و همین برخورد منجر به پارگی رباط صلیبی‌اش شد. این بدترین خبر برای پرسپولیس در آستانه آغاز مجدد مسابقات لیگ برتر خواهد بود.

نظرات بینندگان