arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۳ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۹

نماینده دادستان درمورد قاضی منصوری: او هیچ گواهی پزشکی ای به دادسرا ارائه نداده / گمان می کنیم که ایشان در ایران است و به وقتش احضارش می کنیم

نماینده دادستان، در ارتباط با پیام متهم منصوری به دادسرا و عنوان کردن عدم حضورش به دلیل بیماری گفت: او هیچ گواهی پزشکی ای به دادسرا ارائه نداده و اگر ادعایی دارد آن را برابر اصل به سفارت ایران تحویل دهد. او یک ماه بعد از دستگیری طبری از ایران خارج شد و تلفن خود را در ایران گذاشتند! گمان می کنیم ایشان ایران است و به وقتش ایشان را احضار خواهیم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده دادستان درمورد قاضی منصوری: او هیچ گواهی پزشکی ای به دادسرا ارائه نداده / گمان می کنیم که ایشان در ایران است و به وقتش ایشان را احضار می کنیمنماینده دادستان در جلسه دوم دادگاه اکبر طبری به سخنان غلامرضا منصوری قاضی که متواری اعلام شده، واکنش نشان داد.

به گزارش انتخاب، نماینده دادستان، در ارتباط با پیام متهم منصوری به دادسرا و عنوان کردن عدم حضورش به دلیل بیماری گفت: او هیچ گواهی پزشکی ای به دادسرا ارائه نداده و اگر ادعایی دارد آن را برابر اصل به سفارت ایران تحویل دهد. او یک ماه بعد از دستگیری طبری از ایران خارج شد و تلفن خود را در ایران گذاشتند! گمان می کنیم ایشان ایران است و به وقتش ایشان را احضار خواهیم کرد.

وی همچنین افزود: ما گمان می کنیم که ایشان در ایران است و به وقتش ایشان را احضار می کنیم.

غلامرضا منصوری قاضی دادگاه مطبوعات در اواخر دهه 80 و اوائل دهه 90 است که در پرونده ی اکبر طبری جز متهمان متواری اعلام شده است. منصوری اخیرا با انتشار ویدیویی مدعی شده که سفرش به خارج از کشور با هدف درمان صورت گرفته و به محض «باز شدن مرزها» به کشور بازمی گردد.

 

نظرات بینندگان