arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۴ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۹

آخرین آمار کرونا در ایران، ۲۴ خرداد ۹۹: مجموع مبتلایان به مرز ۱۸۵ هزار نفر رسید / تعداد جانباختگان به ۸۷۳۰ نفر افزایش یافت

لاری سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۱۴ مورد بستری شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آخرین آمار کرونا در ایران، 24 خرداد 99: مجموع مبتلاین؛ نفر/ مجموع جانباختگان؛  نفرلاری سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۱۴ مورد بستری شدند.

به گزارش انتخاب، لاری گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۸۴ هزار و ۹۵۵ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۷۳۰ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

وی همچنین افزود: خوشبختانه تا کنون ۱۴۶ هزار و ۷۴۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۲۷۵۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری تاکید کرد: تا کنون یک میلیون و ۲۱۹ هزار و ۴۰۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. استانهای هرمزگان، خوزستان، خراسان رضوی و بوشهر در وضعیت قرمز قرار دارند.

نظرات بینندگان