arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۷ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۹

هشدار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مخالفان شروع لیگ برتر: تحریک بر عدم شرکت در مسابقات تخلف انضباطی محسوب می‌شود

ابوالفضل حسن‌زاده محمدی، رییس کمیته انضباطی فدراسیون عنوان کرد: هرگونه مصاحبه تحریک آمیز و طرح مطالب کذب و خلاف واقع درباره انجام مسابقات یا تحریک بر عدم شرکت در مسابقات، مطابق مقررات انضباطی مصوب سال ۱۳۹۷، تخلف انضباطی محسوب و محرومیت شخص خاطی را در پی خواهد داشت
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هشدار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مخالفان شروع لیگ برتر: تحریک بر عدم شرکت در مسابقات تخلف انضباطی محسوب می‌شودرییس کمیته انضباطی فدراسیون توضیحاتی درباره مخالفت‌های اخیر با شروع لیگ برتر ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، ابوالفضل حسن‌زاده محمدی، رییس کمیته انضباطی فدراسیون عنوان کرد: هرگونه مصاحبه تحریک آمیز و طرح مطالب کذب و خلاف واقع درباره انجام مسابقات یا تحریک بر عدم شرکت در مسابقات، مطابق مقررات انضباطی مصوب سال ۱۳۹۷، تخلف انضباطی محسوب و محرومیت شخص خاطی را در پی خواهد داشت.

وی افزود: بدون شک کمیته انضباطی در اسرع وقت نسبت به این قبیل تخلفات رسیدگی و تصمیم لازم را خواهد گرفت. بر همین اساس از تمامی باشگاه‌ها می‌خواهم بر بیان مطالبی که از سوی بازیکنان یا مربیان تیم ها در مصاحبه با رسانه ها و در فضای مجازی صورت می گیرد، نظارت کامل داشته باشند.

سایت فدراسیون فوتبال همچنین نوشت: پیش از این فدراسیون فوتبال طی نامه ای به کلیه باشگاه‌ها و سازمان لیگ فوتبال و فوتسال اعلام کرده بود که بر اساس مقررات انضباطی، پایبندی و رعایت تمامی آیین نامه، بخشنامه‌ها و دستور العمل های صادره در خصوص چگونگی برگزاری مسابقات فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه رده‌ها از سوی باشگاه‌ها، بازیکنان و مقامات رسمی لازم و ضروری است و هر گونه تخطی از مقررات ابلاغی، تخلف انضباطی محسوب و قابل ارجاع و رسیدگی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است.

نظرات بینندگان