arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۹

ویدیو / ماجرای لباس شخصی‌ها در آمریکا چیست؟ + زیرنویس فارسی

روند نگران کننده‌ای از حضور نیرو‌های امنیتی در پایتخت آمریکا دیده می‌شود، این افسران هیچ نشان یا کارت شناسایی ندارند. برخی منابع از حضور بیش از ۱۲ سازمان مختلف میگویند. مردم شاهد استفاده از نیرو‌های بی هویتی هستند که در کشور‌های اقتدارگرا دیده می‌شود. معترضانی که مورد دستگیری قرار می‌گیرند نمیدانند چه کسی مسئول است. نیرو‌های امنیتی نیز از این شرایط ناراضی اند، عدم اعلام هویت این افراد اعتبار کلی نیرو‌های مجری قانون را زیر سوال میبرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روند نگران کننده‌ای از حضور نیرو‌های امنیتی در پایتخت آمریکا دیده می‌شود، این افسران هیچ نشان یا کارت شناسایی ندارند. برخی منابع از حضور بیش از ۱۲ سازمان مختلف میگویند.

مردم شاهد استفاده از نیرو‌های بی هویتی هستند که در کشور‌های اقتدارگرا دیده می‌شود. معترضانی که مورد دستگیری قرار می‌گیرند نمیدانند چه کسی مسئول است. نیرو‌های امنیتی نیز از این شرایط ناراضی اند، عدم اعلام هویت این افراد اعتبار کلی نیرو‌های مجری قانون را زیر سوال میبرد.

بیشتر بخوانید

 

نانسی پلوسی خواستار شفاف سازی دولت درباره استقرار نیرو‌های فدرال در واشنگتن شد.

سناتور جمهوری خواه، کریس مورفی نیز قانونی را پیشنهاد داد تا همه نیرو‌های فدرال در حوزه امنیت داخلی هویت خود را اعلام کنند. او گفت: اگر نیرو‌های امنیتی هویت خود را مخفی کنند شبه نظامیان راست افراطی نیروهایشام را وارد خیابان کنند و خودشان را پلیس جا می‌زنند.

نظرات بینندگان