arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۸۰۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۹

وزیر نفت: بنزین را به قیمت روز به ونزوئلا فروختیم / بخشی از پول دریافت شده است

وزیر نفت گفت: ​برخی اینگونه عنوان کردند که ما بنزین خیراتی به ونزوئلا دادیم در حالیکه ما بنزین را به قیمت روز به آن ‌ها فروختیم و برای دریافت پول هم ضمانت کافی داشتیم. ​اکنون بخشی از پول حاصل از صادرات بنزین به ونزوئلا را دریافت کردیم و این پول به داخل کشور منتقل شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر نفت گفت: ​اکنون بخشی از پول حاصل از صادرات بنزین به ونزوئلا را دریافت کردیم و این پول به داخل کشور منتقل شده است.

به گزارش انتخاب، بیژن زنگنه وزیر نفت در واکنش به اقدام آمریکا در تحریم ۵ ناخدای نفتکش‌های اعزامی ایران به ونزوئلا اظهار کرد:​ این اقدام مقامات کاخ سفید برای ما غیرمنتظره نبود بعد از اینکه ناخدا‌های نفتکش‌ های ایرانی حاضر نشدند از آمریکائی‌ها پول دریافت کنند و تهدید آن‌ها هم نتیجه نداد امریکائی‌ها مجبور شدند آن‌ها را تحریم کنند.

وزیر نفت در پاسخ به سئوالی درباره برنامه بعدی این وزارتخانه برای صادرات بنزین به ونزوئلا گفت:​ ما با ونزوئلا یک همکاری تجاری داریم و باید ببینیم مذاکراتمان چگونه پیش می‌رود.

بنزین را به قیمت روز به ونزوئلا فروختیم

او اضافه کرد: ​برخی اینگونه عنوان کردند که ما بنزین خیراتی به ونزوئلا دادیم در حالیکه ما بنزین را به قیمت روز به آن ‌ها فروختیم و برای دریافت پول هم ضمانت کافی داشتیم.

زنگنه گفت: ​اکنون بخشی از پول حاصل از صادرات بنزین به ونزوئلا را دریافت کردیم و این پول به داخل کشور منتقل شده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
0
5
تا دیروز می گفتید پول ان را گرفته ایم به صورت شمش طلا . امروز می گویید بخشی از پول را گرفته اید .اصلا روی حرفهایتان نمی شود حساب باز کرد
نظرات بینندگان