arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۸۹۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۴ - ۱۰ تير ۱۳۹۹

تماشا کنید: خطای صد‌ و پنج درجه ای / جزئیات جدید حادثه شلیک به هواپیمای مسافربری از زبان دادستان نظامی تهران

شش ماه پس از شلیک به هواپیمای مسافربری اوکراینی، دادستان نظامی تهران جزئیاتی از این رویداد را اعلام کرد. غلام عباس ترکی گفته کاربر برای شلیک موشک، به مرکز اطلاع می دهد اما ارتباط آنها «چند ثانیه» قطع شده بود، به این ترتیب، اپراتور شلیک اول را انجام داده و بیست و شش ثانیه بعد، باز هم بدون مجوز موشک دوم را شلیک کرده. او گفته سیستم جهت‌یابی صد و پنج درجه‌ خطا داشته و هواپیما را در حال نزدیک شدن به تهران دیده نه دور شدن از آن
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شش ماه پس از شلیک به هواپیمای مسافربری اوکراینی، دادستان نظامی تهران جزئیاتی از این رویداد را اعلام کرد. غلام عباس ترکی گفته کاربر برای شلیک موشک، به مرکز اطلاع می دهد اما ارتباط آنها «چند ثانیه» قطع شده بود، به این ترتیب، اپراتور شلیک اول را انجام داده و بیست و شش ثانیه بعد، باز هم بدون مجوز موشک دوم را شلیک کرده. او گفته سیستم جهت‌یابی صد و پنج درجه‌ خطا داشته و هواپیما را در حال نزدیک شدن به تهران دیده نه دور شدن از آن.

بیشتر بخوانید:

اسماعیلی: بازداشت ۶ نفر در پرونده هواپیمای اوکراینی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
0
2
احتمالا این از اسرار است که
۱ اینها سرباز صفر بودند که این خطا را انجام داده اند یا آنطور که گفته شده یکی از آموزش دیده های و حتی مربیان این سلاح بوده؟
۲ مگر می شود یک سلاحی در این حد از آمادگی باشد که یکی از مهمترین اجزایی آن و در عین حال ساده ترین آنها که قطب نماست کار نکند و این سلاح عملیاتی تلقی شود
۳ هر کس در نیروهایی نظامی کار کرده باشد با اصول کار تعمیرات و چک و آماده بکاری تجهیزات آشنا نباشد‌ . مسئول این عدم آماده بکاری که بوده و چه کسی سلاح خطرناک معیوب را اجازه داده مسلح شود و استفاده شود؟
۴ و این همه ادعا!!!؟؟
رضا عبادری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
0
1
باسلام وعرض تشکر
صدای این اقا خیلی رو اعصابه
نظرات بینندگان