arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۲ - ۲۶ تير ۱۳۹۹

سوء قصد به جان قهرمان بوکس برای تصاحب ملک شخصی‌اش!

۱۹ تیر یعنی پنج‌شنبه هفته پیش بود که خبر حمله با سلاح سرد به مرتضی سپهوند، یکی از بوکسورهای المپیکی سال‌های نه چندان دور تیم‌ ملی رسانه‌ای شد. اکنون در کمتر از یک هفته پس از آن خبر ناراحت کننده، میلاد روشن‌زاده بوکسور تیم‌ ملی جوانان ایران نیز مدعی است که تعدادی از اراذل و اوباش در تهران، برای اخاذی و گرفتن ملک مادری‌اش، او را با سلاح سرد و گرم تهدید کرده‌اند و حتی با حمله به ماشین و خانه‌اش، قصد سوء به جان این ورزشکار را داشته‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عده‌ای از اراذل و اوباش با حمایت‌های خاص و به هدف تحت فشار قراردادن قهرمان بوکس برای واگذاری زمین شخصی‌اش، به جان او سوء قصد کردند.

به گزارش ایسنا، ۱۹ تیر یعنی پنج‌شنبه هفته پیش بود که خبر حمله با سلاح سرد به مرتضی سپهوند، یکی از بوکسورهای المپیکی سال‌های نه چندان دور تیم‌ ملی رسانه‌ای شد. اکنون در کمتر از یک هفته پس از آن خبر ناراحت کننده، میلاد روشن‌زاده بوکسور تیم‌ ملی جوانان ایران نیز مدعی است که تعدادی از اراذل و اوباش در تهران، برای اخاذی و گرفتن ملک مادری‌اش، او را با سلاح سرد و گرم تهدید کرده‌اند و حتی با حمله به ماشین و خانه‌اش، قصد سوء به جان این ورزشکار را داشته‌اند.

او در این‌باره به ایسنا گفت: مادرم یک قطعه زمین در منطقه مرزداران تهران دارد که یکی از اراذل استان تهران قصد دارد این زمین را به هر قیمتی از ما گرفته و تصاحب کند. این فرد یک روز با چند مامور که با او همکاری می‌کردند به در خانه ما آمد و اظهار کرد که باید این زمین را به نام او بزنیم، در غیر این صورت باید منتظر عواقبش باشیم، حتی آن مامور هم با تفنگش بنده را تهدید کرد که برایم عجیب بود.

روشن‌زاده افزود: پس از این تهدید برای حفظ امنیت خود و خانواده‌ام برای شکایت و پیگیری موضوع از طریق قانون به پلیس امنیت مراجعه کردم که متاسفانه وقتی از اداره پلیس بیرون آمدم، این اراذل به سمت خودروی من حمله‌ور شدند. حتی یکی از افراد مهاجم که از طرف همان متهم اصلی اجیر شده بود، چاقویی را به عمق ۸ سانت در بازوی من فرو کرد، حتی قصد داشتند به گردنم نیز ضربه بزنند که خدا رحم کرد و این اتفاق رخ نداد. اما خودوری من را تخریب کردند. الان ماشین ۵۰۰ میلیونی من حتی ۱۰۰ میلیون هم به فروش نمی‌رود و وضع هم رفته رفته بدتر می‌شود.

او درباره تعداد دفعات سوء قصد این اراذل به منظور ارعاب و تهدید وی نیز گفت: این افراد در تاریخ‌های ۹ شهریور و ۶ آذر ۹۸ به قصد کشتنم به من حمله کردند و در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۹۹ هم متاسفانه بخشی از خانه ما را آتش زدند. متاسفانه افرادی هم که با او همکاری می‌کنند به گونه‌ای بخاطر پول بادیگاردش محسوب می‌شوند.

بوکسور سنگین وزن تیم ملی جوانان ایران، درباره شکایت‌های خود از آن مامورهایی که با فرد متهم همکاری کرده‌اند نیز گفت: من از طریق مراجع قضایی اقدام‌ کرده‌ام و حتی حکم محکومیت آن دو مامور را که یکی استوار و دیگری ستوان یکم است را گرفته‌ام، اما در مورد متهم اصلی متاسفانه هنوز حکم نهایی صادر نشده است. حتی مقابل قاضی به من می‌گفت: "هم اندازه هیکلت سکه و طلا خرج می‌کنم و در آخر هم گیر نمی‌افتم!."

او در پایان گفت: من حتی نامه‌های آیت‌الله رئیسی را هم به عنوان عالی‌ترین مقام قضایی کشور، برای پیگیری این موضوع دریافت کرده‌ام که در پرونده من نزد پلیس امنیت ضمیمه شده است. امیدوارم با رسانه‌ای شدن این موضوع حق به حق دار رسیده و در آینده هم شاهد چنین اقدامات ناراحت کننده‌ای‌ نباشیم.

 

 این قبیل اتفاقات این روزها در حالی رخ می‌دهد که در سالیان گذشته نیز شاهد فوت روح‌الله داداشی، قهرمان رشته‌ پرورش اندام کشورمان بر اثر ضربه چاقوی یک نوجوان بخاطر عصبانیت لحظه‌ای بودیم. حال نیز چه بسا که اگر در این دو مورد اخیر هم ضربات چاقوی متهمین چند سانتی‌متری بالاتر و یا پایین‌تر اصابت می‌کرد، اکنون باید شاهد از دست دادن قهرمان بوکس کشور می‌بودیم.

نظرات بینندگان