arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۴۸۸۵
تعداد نظرات: ۴۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۱ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۹

روحانی: از توطئه جنگ قوای سه گانه عبور کردیم / امروز شاهد آرامش در کشور هستیم؛ هیچ کدام از قوا دنبال حاشیه‌سازی نیستند / باید به همدیگر کمک کنیم؛ اگر نکته‌ای هست، راه‌حل را هم پیشروی ما قرار دهند؛ نقد خالی دردی را دوا نمی‌کند / دشمن در عرصه اقتصادی ما را زمین نزده؛ به فکر این بودند که تورم سه رقمی شود / زندگی مردم در حد ضرورت به خوبی اداره شد / باید کالا را از ثبت سفارش تا ورود به انبار مانند سایه دنبال کنیم

رییس جمهوری با بیان اینکه دشمن نتوانسته صادرات ما را متوقف کند، گفت: در دو سال و چند ماه اخیر روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم اما اساس کشور و نظام و زندگی مردم در حداقل نیاز مردم و ضرورت مردم به خوبی اداره شد. امروز کالای اساسی در اختیار مردم است و کالای مورد نیاز به وفور وجود دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس جمهوری با بیان اینکه دشمن نتوانسته صادرات ما را متوقف کند، گفت: در دو سال و چند ماه اخیر روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم اما اساس کشور و نظام و زندگی مردم در حداقل نیاز مردم و ضرورت مردم به خوبی اداره شد. امروز کالای اساسی در اختیار مردم است و کالای مورد نیاز به وفور وجود دارد.

به گزارش «انتخاب»، حجت الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت گفت: این روزها، روزهای پربرکتی است که پیش رو داریم و همه این ایام و روزها که ما را در مسیر حق و حقیقت دعوت می کند امیدواری و اعتماد و توانمندی ما را افزونتر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: ما باید از شب عرفه و روز عرفه برای قدرت روحی بیشتر خود استمداد بطلبیم مخصوصا جملات دعای معروف امام حسین (ع) در بیابان عرفات و دعایی که معمولا مومنین و معتقدین در روز عرفه آن را مرور می‌کنند و از آن استفاده و بهره‌برداری می‌کنند.

رییس جمهوری با بیان اینکه دعای عرفه مجموعه ای از معارف اسلامی است، افزود: در این ایام ضمن این که ما مراسم را گرامی می‌داریم باید در شرایط امروز به پروتکل‌های بهداشتی توجه کنیم. ‌صبح امروز وزیر بهداشت نامه‌ای فرستاده که خواسته در روز عید قربان که معمولا برادران اهل سنت مراسم مفصل‌تری برقرار می کنند البته شیعیان هم همین مراسم را دارند همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و گرنه دو مرتبه در مسیر شیوع این بیماری قرار می گیریم و مشکلات برای مردم و کادردرمانی دو چندان می‌شود.

روحانی ادامه داد: امسال حاجیان ما موفق نیستند که از مراسم عرفه در بیابان عرفات استفاده کنند و جزو اتفاقات نادری است که در تاریخ اسلام رخ داده است. کمتر ما شاهد چنین سالی بودیم که حاجیان و آنهایی که عاشق خانه خدا بودند، وظیفه دینی خود را انجام دهند امسال به دلیل شیوع این بیماری موفق نیستند و انشاءالله در منزل خود نورانیت را به دل های خود با مناجات و راز و نیاز با خداوند بر می گردانند.

وی گفت: اساس این ایام و روزهایی که خداوند برای ما مقرر کرده است حالا عید مسلمان‌ها و وحدت مسلمان‌ها و روز نزدیکی با خداوند است که به تعبیر بعضی از علما می‌گویند عرفه روز آشتی با خداوند است و توبه حضرت آدم هم روز همین عرفه بود که پذیرفته شد.

رییس جمهوری اضافه کرد: این ایام ایامی است که در برابر همه توطئه‌هایی که علیه مردم و کشور ما بدخواهان طراحی کردند توانمندتر و قوی‌تر می‌شویم. اولین طراحی آنها برای اقتصاد ما بود که می خواستند اقتصاد ما را بهم بریزند و مردم را در فشار اقتصادی قرار دهند و اساسا ارکان اقتصاد ما باقی نماند و نتواند ادامه دهد. آنها به فکر این بودند که ما تورم‌های سه رقمی و رشد اقتصادی منفی دو رقمی داریم و به فکر اینها بودند و فکر می کردند ظرف چند ماه می‌توانند اوضاع اقتصادی را بهم بریزند.

روحانی افزود: ما در این دوسال و چند ماه روزهای سختی را پشت سر گذراندیم و برای مردم هم روزهای راحتی نبود و روزهای مشکلی بود اما به لطف خدا اساس کشور و نظام و چارچوب اقتصاد کشور و زندگی مردم در حداقل نیاز مردم و ضرورت مردم به خوبی اداره شده است. امروز کالای اساسی به فور در اختیار مردم است. البته در کنار وفور ما علاقمند به یک قیمت متعادل بودیم که باید در این زمینه اقدامات بیشتری را انجام دهیم.

وی ادامه داد: در بخش تولید، ‌تولیدگران ما کار بسیار بزرگی را انجام دادند. یعنی تولیدگرانی که در صنایع مهم ما که امروز بخش بزرگی از صادرات غیرنفتی به آنها وابسته است کارهای بزرگی انجام دادند.

روحانی گفت: اگر با سال گذشته مقایسه کنیم می‌بینیم که فولاد ۱۰ درصد و آلومینیوم ۴۹ درصد بیشتر تولید می شود. ‌در تمام صنایع مهم ما تولیدات افزایش پیدا کرده است یعنی دشمن نتوانسته کارخانه های بزرگ ما را تعطیل کند و حتی از سال گذشته کارخانه ها بیشتر کار می کنند.

رییس جمهوری با بیان اینکه کارخانه‌های ما حتی از پارسال بیشتر تولید کرده‌اند، اظهار داشت: صادرات غیرنفتی از نظر درآمدی ممکن است مقداری کاهش یافته باشد ولی از نظر وزنی افزایش یافته است. فولاد، مس، آلومنیوم و پتروشیمی بیشتری تولید می‌کنیم. تولید سر جای خود است. وقتی تولید و اشتغال است و تولید هم رو به افزایش است، صادرات هم رو به افزایش است.

وی ادامه داد: از زمان اجرایی شدن قرارداد ایران با اوراسیا تا اواخر خرداد ماه، ۶۳ درصد صادرات ایران به کشورهای اوراسیا افزایش یافته است. علیرغم آنکه از اسفند کرونا را داشتیم و تاکنون با کرونا مواجه بوده‌ایم و مرزها عادی نیست، صادرات ایران افزایش یافته است.

رییس‌جمهور با بیان اینکه دشمن در عرصه اقتصادی ما را زمین نزده و نتوانسته صادرات ما را متوقف کند، تصریح کرد: البته مشکلاتی هست که باید دست به دست هم بدهیم تا قابل حل باشد. بخشی قابل حل است و بخشی هم به خاطر تحریم و کرونا است اما با نظارت دقیق از تولید تا مصرف نهایی، از ثبت سفارش تا تخصیص و تامین ارز، از سفارش به کشوری که می‌دهیم تا وقتی کالا وارد بندر می‌شود و از گمرک ترخیص می‌یابد و وارد به انبار می‌شود، اگر آن را مانند سایه دنبال کنیم، مشکلی نیست.

روحانی خاطرنشان کرد: از طریق سامانه الکترونیک می‌توان نظارت کرد و مانند سایه، کالا را دنبال کرد که چگونه کالا صادر شده، کالا وارد کشور شده و اکنون کالا کجاست و در بورس چقدر قیمت‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه کاری که تولیدکنندگان بزرگ ما انجام دادند، کار بزرگی بوده است، خاطرنشان کرد: مردم بدانند در هفت سال گذشته تولید فولاد در تمام زنجیره نسبت به تاریخ قبل ایران دو برابر شده است. از تمام مراحل یعنی از معدن، کنسانتره، گندله، فولاد و آهن اسفنجی دو برابر شده است. در پتروشیمی هم تولیدات ما در این هفت سال دو برابر شده است. تولید ما ۵۶ میلیون در سال ۹۲ بوده که تا آخر سال به ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد.

رییس‌جمهور با بیان اینکه همه شرکت‌های ما به ویژه شرکت‌های مهم و بزرگ و آنهایی که ارز ما تامین می‌کنند، فعال هستند، ابراز داشت: در ۱۰ روز گذشته صادرکنندگان و شرکت‌های مقید که عمدتا فولاد و پتروشیمی‌ها هستند، ۲.۵ میلیارد دلار ارز را پس داده‌اند و بسیاری از آنها ارز را به درستی به سامانه نیما بازمی‌گردانند. البته اقلیتی هم هستند که متخلف بوده که باید براساس قانون با آنها برخورد شود.

روحانی افزود: شاهد حرکت خوبی در کشور هستیم. باید نظارت را در سطح کلان و خرد اضافه کنیم. وزارت صمت و دادگستری وظیفه نظارت بر بازار را دارند تا مقررات، قانون و چارچوب‌های قیمتی اجرا شود.

دشمن علاقمند به جنگ بین قوا و اختلاف شده بود اما از این توطئه هم عبور کردیم

وی با بیان اینکه در هفته‌های اخیر دشمن راه‌های دیگری را در پیش گرفته است، عنوان کرد: راه دیگر دشمن ایجاد تفرقه و اختلاف در کشور است. اوایل امسال علیرغم کرونا، دشمن علاقه‌مند به جنگ بین قوا و اختلاف شده بود اما از این توطئه هم عبور کردیم. البته بیانات رهبری، دقت، سخنان و هدایت ایشان بر هر سه قوه نقش اساسی داشت.

به گفته رئیس قوه مجریه، امروز شاهد آرامشی در کشور هستیم و هیچ کدام از قوا به دنبال حاشیه‌سازی نیستند. باید همدیگر را کمک و همکاری کنیم و اگر نکته‌ای هم می‌خواهند به ما گوشزد کنند، راه حل را هم پیشروی ما قرار دهند وگرنه نقد خالی دردی را دوا نمی‌کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۶
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۱۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
19
من دیگه توانایی شنیدن حرف مفت ندارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
18
زده رو دست سنگ پای قزوین !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
18
واقعا رد داده! یعنی الان خوشحاله که تورم سه رقمی نشده و این شده معیار پیروزی
ناشناس
|
France
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
12
زندگی مردم در حداقل نیاز مردم و ضرورت مردم به خوبی اداره شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
1
11
وجود یک فرد بی کفایت و ناشایسته برای اشغال یک پست مهم اجرایی؛ خود به خود باعث جنگ قوا و یا دامن زدن به نا آرامی های داخلی می شود. و او همان کسی است که بیش از همه از کلمه ی جنگ استفاده می کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
13
خسته شدي از بس كه استراحت كردي.......روان و سلامت و معاش ملت رو ويران كردي
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
آقای روحانی ایبندهمه کار نکن الان مملاکت را به ویرانه تبدیل کرده ای
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
1
5
آقای دکتر پیشنهاد می کنیم توجه نمی فرمایید
شما در سه جا به صادرکننده و وارد کننده رانت و پول یامفت می دهید
اول ارز را به قیمت ارزان در اختیارشان می گذارید
دوم با ان ارز تجارت کرده و ریالی مالیات نمی دهند و از انواع و اقسام تخفیف بهره می برند و شما هم هیچ نقشی در تعیین خدمات و کالای انها ندارید
سوم به انها اجازه می دهید ارز حاصل از تجارت خود را در سامانه نیما به نرخ گرانتر بفروشند باز هم دریغ از یک ریال مالیات و ایشان هم با خیال راحت کالا و خدماتشان را با دلار بالای بیست و پنج تومان نرخ گذاری می کنند ارز حاصل از صادراتشان را هم حاضر نیستند در سامانه نینا بفروشند و به قیمت آزاد در بازار غیر رسمی می فروشند
چاره چیست?
ساده
ارز مورد نیاز را به ایشان تنها به صورت امانی بدهید در ازای وثیقه سنگین ملک کارخانه و اموال منقول و غیرمنقول دیگر که ارزش ریالی ان با قیمت دلار تغییر کند
امانی یعنی بعد از مهلت مقرر در قرارداد آنها باید ارز را به دولت برگردانند و دولت هم اجازه می یابد معادل آن ارز را در بازار ارز که دیگر تک نرخی خواهد بود به صورت یکجا یا تدریجی بفروشد
هم درامد پیدا می کنید هم ارز تک نرخی می شود هم اگر ارز را برنگردانند عده ای فانوس به دست دنبال ایشان نمی گردند وثایق ملکی را فروخته طلب خود را به نرخ روز بردارید
کمبودی هم در بازار ارز ایجاد نمی شود چون فروش ارز هم دست خود دولت و زمان بندی شده خواهد بود نوسانی ایجاد نمی شود که یک عده دلال هم ارتزاق زالو وارشان به نوسان نرخ ارز گره بخورد

راه حل همین است ارز را به صورت امانی بدهید وثایق هم باید به نام کسی باشد که کارت واردات صادرات به نام شخص اوست
به این ترتیب شرکت هایی که یک روزه و با سرمایه ناچیز ثبت شده اند هم نمی توانند ارز دریافت کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
1
12
اصلا میدونید خیلی ازمردم که شماها حاکمان اون هستید و خودتونو پیرو علی میدونید نون شب ندارنوالله والله والله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
بابا دیگه چه انتظاری از این داری
اكبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
15
هشت سال دفاع مقدس جنگيديم اين طوري وضعيت بهم نريخت اقاي فاجعه برو استراحت
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
15
ممنون که لطف کردین و تورم سه رقمی نشد!!!!
این بود وعده جناب عالی قبل از انتخاب شدن؟؟؟
nashraf
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
12
بهترین حرف و اکبر عبدی زد ....
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
1
11
جناب پریزدنت تورم سه رقمی نشده!؟؟ بلکه چهار تا شش رقمی شده !!!
بازهم خواب موندید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
12
حداقل نیاز مردم و ضرورت مردم!!
این همه خوشبختی محاله!!
خجالت هم خوب چیزیه، فقط حرف میزنه
بسه دیگه
ناشناس
|
France
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
8
شما چقدر زحمت می کشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
11
مامنتظر تورم چهار رقمی هستیم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
3
فرمایشات ریس جمهوردرکل ارام بخش استبشرطی که دزدان ارزیرا بصورت دقیق بقوه قضاییه ارسل کننداین افرادهستندکه خون مدم عزیزرامیمکندهمین افراد توی جامعه مازندگی میکنندچشم بصیرت ندارنددرواقع چشمان خودرابستندفقط بفکرغارت بیتلمالهستند وساختن ویلاهایمیلیاردیوزندگی اشرافی خواهش میکنم حتما این نظررامنعکس کنید باتشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
10
آقاي روحاني تورم سه رقمي است احتمالا جمعه متوجه شويد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
8
نه تورا به خدا. دولت زمین نخورده ولی شما ملت را به زمین زده اید و اگر ملت چیزی نمی گوید چون توانی در بدن ندارد. خجالت بکشید.
homayon
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
7
اگه تولیدات داخلی جهش تولید دارن پس این گرانی از کجاست --اگه رشد صادرات داریم پس پولش کجاست که دلار از بیست هزار تومن ردکرده این سخنان وامار شما هیچ سنخیتی با واقعیت نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
6
زندگی زیباست و همه چیز در حد اعلاست مگر آسایش تن و آرامش فکر که برای اکثریت مردم فرودست درحد کیمیاست و الا ایران بهشت خداست علی برکت الله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
4
زندگی زیباست و همه چیز در حد اعلاست مگر آسایش تن و آرامش فکر که برای اکثریت مردم فرودست درحد کیمیاست و الا ایران بهشت خداست علی برکت الله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
1
3
بيچاره بنده خدا فقط رئيس جمعور كه نيست پليس هم هست ! خدا به دادش برسه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
1
4
جنگ قوای سه گانه؟؟؟
نفرمایید جناب روحانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
6
البته کالا در بازار هست اما با چهار برابر قیمت پارسال مثلا همین ماسک در ابتدای کرونا یک بسته صد تایی سی هزار تومان حالا صدوشصت هزار تومان البته ناراحت نشوید آین که شرمندگی نداره مهم عزتی هست که شما ادعا می کنید دارید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
7
اینقدر دشمن دشمن نکن دشمن واقعی مردم امثال فریدون ها و برادر جهانگیریها و ................................ میباشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
4
چقدر حرف می زنید ....جنگ قوا ؟؟؟ با چه قیمتی این کالاهای اساسی را فراهم کردید؟ .....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
8
چجوری زندگی مردم اداره شد خخخخخ بیشتر شبیه جوک بود ایول خندیدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
8
زندگی ما که نه زندگی خودت خوب اداره می شود . برای همین هم رییس جمهور شدی . پس شعار وظیفه ی دینی و ملی و اخلاقی همه کشک بود
.
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
8
اصلا ازمونی نیست شما سربلند بیرون نیومده باشی... ما هم یک سری متوهمیم...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
14
یعنی میشه یه روز تنها یه جایی ببینمت
پاسخ ها
حرف دل
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
دقیقا حرف دل میلیونها ایرانی رو زدی
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
منم خیلی وقتها همین فکر رو می کنم .
مرتضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
1
7
عزیزان خوب به این جمله طلایی رئیس جمهور توجه کنید!!!زندگی مردم در حداقل نیاز مردم و ضرورت مردم به خوبی اداره شد. امروز کالای اساسی در اختیار مردم است و کالای مورد نیاز به وفور وجود دارد!!!!به نظر می رسد !آقای روحانی باز هم صبح جمعه از خواب بیدار شده است و برای مردم ایران سخن می گوید.برادر عزیز درست است همه کالاها در کشور زیاد است ولی مردم با کدام پول و درآمد کالاهای اولیه و مورد نیاز خود را تهیه نمایند. ظاهرا شما ریس جمهور کشور سویس هستید و از مشکلات کشور موجود در کشور ایران بی اطلاع هستید.مردم زیر بار تورم گرانی و بیکاری پشتشان خم شده است و تاب و توان خود را از دست داده اند انوقت شما دم از وفور کالا در جامعه می زنید. من یک کارمند هستم حقوقم 3تمن است ولی هزینه های زندگی من بالای 6 تومان است تکلیف ما چیست و باید برای زنده ماندن و نفس کشیدن در جامعه چکار باید انجام دهیم.
پاسخ ها
چی میگی بابا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
جنس زیاده ؟؟خخ مرد حسابی دو هفته اس جای شکر قند مصرف میکنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
2
7
این همه به اقای روحانی گفته شد .امریکا قابل اعتماد نیست گوش نکرد. این همه گفته شده با زور شمشیر نمی شود اقتصاد درست کرد باز گوش نمی کند. این همه قاچاق واردات وصادرات همراه خربزه و خیار و سیمان جابجا می شود . ایا باهمه این موارد می تواند قائم و موشک اجرا کرد و سایه به سایه بود. اقای روحانی قبول بفرمائید اقتصاد علم است ربطی به زور ندارد. قانونی باید جلوی خلاف را گرفت. یا بهتر بگویم نباید خلاف سود داشته باشد.
پاسخ ها
کجایی عمو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
چی میگی عمو مثل اینکه یادت رفته همین اعجوبه با طرفدارهاش سر مردم شیره مالیدند و به دولت دکتر احمدی نژاد عزیز خندیدن که شماها نمیفهمید اقتصاد عامه و ما تدبیر داریم شماها ندارید ما کلید داریم و هزارویک حرف یامفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
5
تورم سه رقمی نشده، آنرا کوچک و حقیر نکنید. ماشاالله تورم ما چهار رقمی است. بگو ماشاالله چشم نخوریم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
6
وقتی نگران اجاره و گرانی هر روزه باشی هیچ آرامشی نیست و فقط نگرانی و تشویش و استرس و پرخاشگری ست . زیاد دروغ نگو اینجور تجزیه تحلیل می کنی . آدم به هوشت شک می کند . وای بر ما .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
9
فقط دروغ و شانه خالی کردن از مسئولیت‌ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
روحانی از ترامپ بیشتر دوغ می گوید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
6
يه چيزايي مى گه مردم حسرت اون احمدى نژاد رو بخورن تنها كارى كه كردن فلاكت مردم بود خدا روزگارتون رو سياه كنه ارامشه تورم و خرانى سهرقمى مى خواستى بشه الان چند رقميه
توهم چوپان دروغگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
3
انتخاب اینهمه کامنت من رو سانسور کردی و ناقص درج کردی .مدیون من هستی اگه این کامنت رو درج نکنی.آقا وقاحت هم از رو رفت ؟ فقط میدونی بدتر از این کسانی هستند که هنوز از این حمایت کورکورانه میکنند و دلم می سوزه برای کسانی که به تدبیر این آدم رأی دادند. یک آدم معمولی هم میدونه که تبعات این شاهکارهای دولتت بعد از سالها معلوم میشه ؟ اونوقت میگی مردم ریلکسه زندگیشون؟؟؟؟؟؟؟ خخ خدایا به دادمان برس از دست این معجزه هزاره سوم. انتخاب اگر درج نکنی دیگه........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
1
1
اصلاخودت روناراحت نکن تقصیر دولت قبلی هستش، نه تقصیر مردم هستش و.... اندکی سکوتم آرزوست
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
4
دوستان دیروز با یکی از مثلا مردمی ترین سیاستمداران کشور صحبت میکردم. برای من باور کردنی نبود! اصلا نمیتونند قبول کنند تو کشور کسایی هستند که نون شب ندارند، زوج های جوونی هستند که زندگیشون رو گذاشتند تو انبار و برگشتند خونه پدر و مادرشون تا زمانی که شاید بتونند دوباره زندگی مشترک داشته باشند، پدر هست که دیر میره خونه تا بچه بیمارش بخوابه. واقعا نمیتونستند باور کنند که مردم نیازهای اولیه زندگیشون رو ندارند. فکر میکردند درد ملت اینه که ماسک و الکل کمه چون دغدغه خودشدن فقط همین بود. مشکل بزرگ اینه که کسایی که مسئول هستند فکر میکنند مردم از رضایتشونه که کاری نمیکنند نمیدونند که حتی نای اعتراض هم دیگه ندارند. داریم میرسیم به نقطه ای که همه به خاطر اینکه ترجیح میدند بمیرند تا زنده باشند، بیان بیرون و اعتراض کنند. بترسید از کسایی که جز خدا هیچ چیز دیگه براشون نمونده، بترسید از کسایی که چیزی دیگه برای از دست دادن ندارند حتی جونشون رو.
نظرات بینندگان