arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۰۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
رئیس موسسه بیماری‌های عفونی آمریکا:

واکسن کرونا قبل از پایان سال ۲۰۲۰ آماده خواهد شد

"آنتونی فائوچی" رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا روز جمعه گفت: با احتیاط می‌توانیم بگوییم که واکسن کرونا تا پایان سال جاری آماده خواهد شد. او معتقد است که واکسن کرونا می‌تواند از طریق یک رویکرد مرحله‌ای در سال ۲۰۲۱ میان همه آمریکایی‌ها توزیع شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

"آنتونی فائوچی" رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا روز جمعه گفت: به طور خوشبینانه واکسن کرونا قبل از پایان سال ۲۰۲۰ آماده خواهد شد.

به گزارش نشریه هیل، فائوچی به کمیته منتخب مجلس نمایندگان آمریکا در امور کرونا ویروس گفت: هرگز تضمینی برای دراختیار گذاشتن یک واکسن ایمن و مؤثر وجود ندارد، اما براساس داده‌های بدست آمده از حیوانات و همچنین داده‌های اولیه انسانی، ما با احتیاط می‌توانیم بگوییم که واکسن کرونا تا پایان سال جاری آماده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

فائوچی در ادامه افزود: در حال حاضر ده‌ها کاندید واکسن وجود دارد و حداقل پنج دولت فدرالی در آمریکا به طور فعال با آن‌ها درگیر هستند.

رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا معتقد است که واکسن کرونا می‌تواند از طریق یک رویکرد مرحله‌ای در سال ۲۰۲۱ میان همه آمریکایی‌ها توزیع شود.

فائوچی همچنین با حضور در جلسه مجلس نمایندگان آمریکا، توییت اخیر دونالد ترامپ در مورد علت اصلی بالارفتن موارد ابتلا به ویروس کرونا در ایالت متحده از طریق افزایش شمار تست‌ها را رد کرد.

فائوچی برخلاف ترامپ افزود: یکی از عوامل افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا تعجیل برخی از ایالت‌ها در لغو محدودیت‌ها و نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی بوده است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان