arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۴ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۹

بایدن: حمله ترامپ به ایمان من شرم‌آور است / سطح چنین کاری پایین‌تر از شرافتی است که مردم آمریکا به درستی از رهبرانشان انتظار دارند

جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات آمریکا، در واکنش به ادعای رئیس‌جمهور این کشور مبنی بر ضدیت او با خدا گفت: «حمله ترامپ به ایمان من شرم‌آور است. سطح چنین کاری پایین‌تر از دفتری است که وی تصاحب کرده است و پایین‌تر از شرافتی است که مردم آمریکا به درستی از رهبرانشان انتظار دارند».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نامزد دموکرات انتخابات آمریکا، ادعای رئیس‌جمهور این کشور مبنی بر ضدیت او با خدا را شرم‌آور توصیف کرد.

به گزارش فارس، «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا ادعاهای اخیر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا درخصوص عقاید دینی وی را «شرم‌آور» توصیف کرد.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه «سی‌اِن‌اِن»، جو بایدن گفت: «همانند بسیاری دیگر از مردم، ایمان من پایه و اساس زندگی‌ام و در لحظات حزن و از دست دادن عزیزان موجب تسکین من بوده و در زمان شادی و پیروزی، مرا متواضع نگه داشته است».

معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا در ادامه گفت: «در این لحظات که کشورمان در تاریکی، درد، تفرقه و بیماری به سر می‌برد، ایمان من نور هدایت و یادآور انسانیت و شرافت بنیادینی است که خداوند بر ما عرضه داشته است».

بایدن افزود: «حمله ترامپ به ایمان من شرم‌آور است. سطح چنین کاری پایین‌تر از دفتری است که وی تصاحب کرده است و پایین‌تر از شرافتی است که مردم آمریکا به درستی از رهبرانشان انتظار دارند».

ترامپ روز پنجشنبه در سفر به «اوهایو» گفته بود، بایدن فردی «ضد خدا» است و «از طرز تفکر چپ‌های افراطی تبعیت می‌کند».

رئیس‌جمهور آمریکا به مردم این کشور هشدار داد: «[بایدن] تفنگ‌هایتان را می‌گیرد، اصلاحیه دوم قانون اساسی را از بین می‌برد. هیچ دینی، هیچ چیزی [نخواهید داشت]، [او سعی خواهد کرد] به انجیل صدمه بزند، به خدا صدمه بزند».

ترامپ افزود: «او ضد خدا است، او ضد سلاح است، او ضد انرژی است، آن نوع از انرژی که ما استفاده می‌کنیم».

نظرات بینندگان