arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۶۹۶۴
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۵ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۹

ترامپ: اگر در انتخابات برنده شوم خیلی سریع با ایران توافق می‌کنم

ما حواسمان به چین، روسیه، ایران، کره شمالی یا خیلی کشورهای دیگر هست. برای آنها راحت است که در انتخاباتی که به شکل پستی برگزار می‌شود، دخالت کنند. ما باید خیلی کارها انجام دهیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ترامپ مدعی شد در صورت پیروزی در انتخابات، به سرعت با ایران به توافق برسد.

به گزارش انتخاب، ترامپ رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری گفت: «ایران خیلی دوست دارد که من رییس‌جمهور نشوم. من را این اعلام می‌کنم: اگر زمانی ما برنده شدیم در زمانی بسیار سریع با ایران به توافق خواهیم رسید.»

او اضافه کرد: همه این کشورها خیلی زود با ما وارد توافق خواهند شد. ایران برای توافق با ما له له می‌زند، ولی می‌خواهند صبر کنند چون ترجیح می‌دهند با جو بایدن توافق کنند.

وی با اشاره به موضع مسکو در قبال خوداظهار داشت: آخرین کسی که روسیه می‌خواهد رئیس جمهوری آمریکا باشد، دونالد ترامپ است. ایران هم می‌خواهد من رئیس جمهوری نباشم. 

رئیس جمهور امریکا تاکید کرد: ما حواسمان به چین، روسیه، ایران، کره شمالی یا خیلی کشورهای دیگر هست. برای آنها راحت است که در انتخاباتی که به شکل پستی برگزار می‌شود، دخالت کنند. ما باید خیلی کارها انجام دهیم.

او افزود: «ما با کره شمالی هم به سرعت به توافق خواهیم رسید. اگر من در سال ۲۰۱۶ رییس‌جمهور نمی‌شدم کشور ما با کره‌شمالی وارد جنگ می‌شد.»  

نظرات بینندگان