arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۸۰۵۵
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۹ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۹

توضیح بایدن درباره انتخاب کامالا هریس به عنوان معاون: اگر "کامالا هریس" و من انتخاب شویم بحران‌های متعدد را به ارث می بریم / وی آماده است تا از روز نخست رهبری کند

«جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پیامی در توئیتر به نابسامانی‌های این کشور در دوران ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» اشاره کرد. وی در این پیام توئیتری نوشت: «اگر "کامالا هریس" و من انتخاب شویم ما بحران‌های متعدد، یک ملت تقسیم شده و یک جهان آشفته را به ارث می‌بریم. ما حتی یک دقیقه برای اتلاف نداریم. این دقیقا دلیل انتخاب وی (کامالا هریس) است. وی آماده است تا از روز نخست رهبری کند.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در پیامی در توئیتر به دلیل انتخاب «کامالا هریس» به عنوان معاون خود برای انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد.

به گزارش فارس، «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پیامی در توئیتر به نابسامانی‌های این کشور در دوران ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» اشاره کرد.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «اگر "کامالا هریس" و من انتخاب شویم ما بحران‌های متعدد، یک ملت تقسیم شده و یک جهان آشفته را به ارث می‌بریم. ما حتی یک دقیقه برای اتلاف نداریم. این دقیقا دلیل انتخاب وی (کامالا هریس) است. وی آماده است تا از روز نخست رهبری کند.»

بامداد امروز (به وقت تهران) بایدن،کامالا هریس را به عنوان معاون خود معرفی کرد.

بایدن با انتشار پیامی در توئیتر از انتخاب هریس به عنوان معاون خود برای ادامه رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خبر داد.

کامالا هریس، سناتور دموکرات ایالت کالیفرنیا بوده و وی دومین سناتور آفریقایی الاصل مجلس سنا به شمار می آید.

هریس همچنین نخستین آفریقایی آمریکایی و نخستین زن به شمار می آید که به سمت دادستان کل کالیفرنیا انتخاب شده است.

وی همچنین نخستین آفریقایی الاصل به شمار می آید که به عنوان معاون یک نامزد اصلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به فعالیت می پردازد.

نظرات بینندگان