arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۰ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

ترامپ: توافق امارات و اسرائیل دستاورد تیم من است / می‌خواستم نام این توافق را «دونالد جی ترامپ» بگذارم اما فکر کردم رسانه‌ها آن را درک نمی‌کنند و این کار را نکردم

رئیس جمهوری آمریکا که در سیاست خارجی دستانی خالی را دارد، از تماس تلفنی ولیعهد امارات متحده عربی با نخست وزیر اسرائیل استقبال کرد و آن را دستاورد تیم خود دانست. وی افزود: می‌خواهم نام این توافق را «دونالد جی ترامپ» بگذارم اما فکر کردم رسانه‌ها آن را درک نمی‌کنند و این کار را نکردم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس جمهوری آمریکا که در سیاست خارجی دستانی خالی را دارد، از تماس تلفنی ولیعهد امارات متحده عربی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی استقبال کرد و آن را دستاورد تیم خود دانست.

 دونالد ترامپ روز پنج‌شنبه در حالیکه جرد کوشنر داماد و نماینده ویژه وی در فرایند طرح موسوم به معامله قرن، سفیر آمریکا در سرزمین‌های اشغالی، برایان هوک نماینده مستعفی در امور ایران و استیون منوچین وزیر خزانه داری دولت وی حضور داشتند، این مطلب را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید:

وی در حالیکه بر به رسمیت شناختن اشغالگری رژیم صهیونیستی افتخار می‌کرد، افزود: می‌خواهم نام این توافق را «دونالد جی ترامپ» بگذارم اما فکر کردم رسانه‌ها آن را درک نمی‌کنند و این کار را نکردم.

رئیس جمهوری آمریکا در این نشست هم به فکر رقابت انتخاباتی بود و پس از آنکه وزیر خزانه داری وی درباره تحریم علیه ایران سخن گفت، اظهار کرد: کدام یک آسانتر است، توافق با دموکرات‌ها یا خاورمیانه؟ من فکر می‌کنم خاورمیانه بسیار منطقی‌تر هستند.

منبع: ایرنا

نظرات بینندگان