arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۸۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۲ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

نتانیاهو: طرح الحاق کرانه باختری به تأخیر افتاده، لغو نشده

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد که به طرح الحاق اراضی فلسطین به اراضی تحت اشغال این رژیم پایبند است و از آن کوتاه نخواهد آمد. بنیامین نتانیاهو گفت: مساله الحاق بر روی میز باقی خواهد ماند و همچنان این مساله در دستورکارها است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به طرح الحاق اراضی فلسطین به اراضی تحت اشغال این رژیم پایبند است و از آن کوتاه نخواهد آمد.

به نقل از روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو گفت: مساله الحاق بر روی میز باقی خواهد ماند و همچنان این مساله در دستورکارها است.

بیشتر بخوانید:

وی عنوان داشت: این من بودم که مساله الحاق را بر روی میز قرار دادم و فقط با هماهنگی با دولت آمریکا، متعهد به انجام آن هستم.

نتانیاهو ادامه داد: رئیس جمهوری آمریکا از اسرائیل خواست تا به صورت موقت برای مساله الحاق انتظار بکشد. ما خواهان این شدیم که با کشورهای عربی صلح برقرار کنیم و مطمئن هستم که با کشورهای دیگری نیز صلح را برقرار خواهیم کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصریح کرد که مردم این رژیم تمایل به صلح دارند و برای صلح دعا می‌کنند!

وی درخصوص توافق میان امارات و اسرائیل گفت: در این روز تاریخی که در آن روابط فراگیری با امارات برقرار می‌کنیم، شما برای آن تبریک می‌گویید. من به شهروندان امارات و در رأس أنها به شیخ زاید می‌گویم که سلام بر شما و سلام بر ما.

نتانیاهو گفت که شرط این بود که محرمانه بودن این توافق قبل از اعلان آن، حفظ شود.

وی اظهار کرد که پروازهای مستقیم میان تل آویو و ابوظبی و امارات انجام خواهد شد و با اموال بسیاری مورد سرمایه گذاری قرار خواهد گرفت.

منبع: شفقنا

نظرات بینندگان