arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۲ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

نماینده عرب کنست: عادی‌سازی روابط میان امارات و اسرائیل خنجری از پشت به امت عربی است

مطانس شحاده، یکی از نمایندگان کنست امروز (پنجشنبه) تصریح کرد، توافق بر سر عادی‌سازی روابطی که امارات و اسرائیل از آن خبر داده‌اند، خنجری از پشت به امت عربی است. شحاده در ادامه افزود، اعلام عادی سازی روابط میان دولت اسرائیل و دولت امارات، مسأله جدیدی نیست و این امر نتیجه طبیعی و عادی روابط امنیتی، اطلاعاتی و استراتژیک و غیرمعمولی است که از سال‌ها پیش وجود داشته است‌.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از نمایندگان کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) اعلام کرد، عادی سازی روابط میان اسرائیل و امارات خنجری از پشت به امت‌ عربی است.

به گزارش شفقنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، مطانس شحاده، یکی از نمایندگان کنست امروز (پنجشنبه) تصریح کرد، توافق بر سر عادی‌سازی روابطی که امارات و اسرائیل از آن خبر داده‌اند، خنجری از پشت به امت عربی است.

شحاده در ادامه افزود، اعلام عادی سازی روابط میان دولت اسرائیل و دولت امارات، مسأله جدیدی نیست و این امر نتیجه طبیعی و عادی روابط امنیتی، اطلاعاتی و استراتژیک و غیرمعمولی است که از سال‌ها پیش وجود داشته است‌.

نماینده کنست همچنین خاطرنشان کرد، در واقع این توافق نتیجه دروغ بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی است اما این مسأله فرصتی برای امارات جهت عادی سازی روابط به بهانه ممانعت از طرح الحاق است.

وی همچنین گفت، نتانیاهو و امارات دروغ می‌گویند و تنها ملت فلسطین بهای آن را می‌پردازند.

شحاده تاکید کرد، این عادی‌سازی مفت و مجانی که با منافع ملت فلسطین، تضاد و دشمنی دارد، به مثابه خنجری از پشت به تمام امت‌ عربی است.

این نماینده کنست اظهار داشت، این توافق به دیوار اراده و خواست ملت‌های عربی ضربه می‌زند و در وهله اول و قبل از هر چیز در خدمت منافع اسرائیل و پس از آن به نفع بقای نظام امارات است.

نظرات بینندگان