arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۰۹ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۹

احضار حق شناس، عضو شورای شهر تهران به دادسرا / سخنگوی شورا: علت احضار او، اظهاراتش درباره کروناست

علی اعطا در واکنش به احضار محمد جواد حق شناس، رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران به دادسرای کارکنان دولت در توییتر خود نوشت: امروز همکارمان دکتر حق شناس، به دلیل اظهاراتی که در صحن شورا در رابطه با موضوع کرونا در جلسه ١٩ فروردین ماه مطرح نموده اند، باید در دادگاه کارکنان دولت حاضر شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی شورای شهر تهران از احضار یکی از اعضای شورای شهر به دادسرای کارکنان دولت خبرداد.

به گزارش ایسنا، علی اعطا در واکنش به احضار محمد جواد حق شناس، رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران به دادسرای کارکنان دولت در توییتر خود نوشت: «امروز همکارمان دکتر حق شناس، به دلیل اظهاراتی که در صحن شورا در رابطه با موضوع کرونا در جلسه ١٩ فروردین ماه مطرح نموده اند، باید در دادگاه کارکنان دولت حاضر شوند.

تردیدی نداریم آنچه ایشان فرموده اند از سر دغدغه و دلسوزی و از منظر نمایندگی مردم در شورا و معطوف به اصلاح و بهبود رسیدگی به شیوع کرونا بوده است و تشدید وضعیت شیوع و ابتلاء به کرونا در ماه های بعد نیز، نشان از درستی این دغدغه داشته است.

ضمن اینکه بر اساس بند ١٨ ماده ٨٠ قانون شوراها،"نظارت بر امور بهداشت حوزه شهر" از وظایف شوراهای شهر دانسته شده است. شورا امیدوار است در جلسه امروز دادگاه، سخنان دغدغه مندانه همکارمان عضو شورا، برداشت نامناسبی صورت نگیرد و رأی به برائت صادر شود.»

نظرات بینندگان