arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۲ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۹

نشست استاندار بصره با فرماندهان امنیتی/ الکاظمی وارد این استان شد

نماینده استان بصره امروز، شنبه از مصوبات نشست استاندار بصره با نمایندگان استان و فرماندهان امنیتی خبر داد، این در حالی است که به دلیل ترورها نخست وزیر عراق مستقیما از واشنگتن به بصره رفت. فالح الخزعلی، نماینده استان بصره در کنفرانس خبری اظهار کرد: از مصوبات این نشست تایید تظاهرات مسالمت‌آمیز و مطالبات مشروع و مقابله با عناصر مخرب و حفظ جایگاه کشور از طریق حمایت از نیروهای امنیتی و اجرای تدابیر تحقیقاتی در پرونده‌ ترورهای رخ داده اخیر بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده استان بصره امروز، شنبه از مصوبات نشست استاندار بصره با نمایندگان استان و فرماندهان امنیتی خبر داد، این در حالی است که به دلیل ترورها نخست وزیر عراق مستقیما از واشنگتن به بصره رفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، فالح الخزعلی، نماینده استان بصره در کنفرانس خبری اظهار کرد: از مصوبات این نشست تایید تظاهرات مسالمت‌آمیز و مطالبات مشروع و مقابله با عناصر مخرب و حفظ جایگاه کشور از طریق حمایت از نیروهای امنیتی و اجرای تدابیر تحقیقاتی در پرونده‌ ترورهای رخ داده اخیر بود.

وی افزود: در خصوص جرایم سیستماتیک تصمیم گرفتیم روال قضایی را در حق مجرمان ناقض قانون در پیش بگیریم و اجرای دستورات قضایی را جدی بگیریم.

الخزعلی اشاره کرد: با توجه به نقض‌های امنیتی نفوذی‌ها در تظاهرات‌ها هر کسی که در تظاهرات سلاح حمل کند ناقض قانون تلفی می‌شود و باید تدابیر قانونی در حقش اعمال شود.

وی اشاره کرد: تلاش اطلاعاتی را به جریان می‌اندازیم و شهروندان در حفظ امنیت استان و همکاری با نیروهای امنیتی مشارکت داده می‌شوند

الخزعلی همچنین تاکید کرد: مداخله برخی سیاستمداران در پرونده امنیتی استان را رد می‌کنیم و به اخلال در امنیت استان هشدار داده و همه پشت نیروهای امنیتی می‌ایستیم.

این در حالی است که مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق عصر امروز بعد از بازگشت از واشنگتن مستقیما به بصره رفت تا در جریان اوضاع امنیتی این استان قرار بگیرد. 

الکاظمی نشستی هم با اسعد العیدانی، استاندار و فرماندهان امنیتی این استان خواهد داشت.

پیش‌بینی می‌شود نشستی نیز با چهره‌های عشایر و شخصیت‌های استان برگزار کند.

نظرات بینندگان