arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۰۸۲۸
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۳ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۹

هیأت‌های مذهبی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا عزاداری‌ها به خوبی برگزار شود

باید عزاداری‌ها با رعایت تمام پروتکل‌ها انجام شود و هیأت‌های مذهبی با نظر رهبر معظم انقلاب و ستاد ملی کرونا هماهنگ باشند تا خدای ناکرده حتی یک نفر نیز در این مراسم‌ها به خاطر کرونا جان خود را از دست ندهد و عزاداری ها به خوبی برگزار شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت:باید عزاداری‌ها با رعایت تمام پروتکل‌ها انجام شود و هیأت‌های مذهبی با نظر رهبر معظم انقلاب و ستاد ملی کرونا هماهنگ باشند تا خدای ناکرده حتی یک نفر نیز در این مراسم‌ها به خاطر کرونا جان خود را از دست ندهد و عزاداری ها به خوبی برگزار شود.:استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت:باید عزاداری‌ها با رعایت تمام پروتکل‌ها انجام شود و هیأت‌های مذهبی با نظر رهبر معظم انقلاب و ستاد ملی کرونا هماهنگ باشند تا خدای ناکرده حتی یک نفر نیز در این مراسم‌ها به خاطر کرونا جان خود را از دست ندهد و عزاداری ها به خوبی برگزار شود.

ناصر سیم فروش، استاد جراحی کلیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره «نامه حمایت جمعی از اساتید پزشکی در خصوص برگزاری مراسم عزاداری محرم و ضرورت رعایت پروتکل‌ها»، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند طبق نظر ستاد ملی کرونا عمل شود و به نظر بنده آنچه را که در تلویزیون مشاهده کردم تاکنون خیلی خوب بوده است.

وی ادامه داد: البته باید بررسی کامل شود که آیا در همه جا این موضوع مختلف رعایت می‌شود؛ چراکه انسان اشرف مخلوقات خداست و جانش عزیز است؛ باید عزاداری‌ها حتما با رعایت تمام پروتکل‌ها انجام شود و هیأت‌های مذهبی با نظر رهبر معظم انقلاب و ستاد ملی کرونا هماهنگ باشند.

این استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: باید رعایت کنیم تا خدای ناکرده حتی یک نفر نیز در این مراسم‌ها به خاطر کرونا جان خود را از دست ندهد و مراسم عزاداری به خوبی برگزار شود.

فارس

نظرات بینندگان