arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۶ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۹

گوشی «یومی دیجی A۷S» دمای بدن را از راه دور می‌سنجد

گوشی هوشمند و چینی یومی دیجی A۷S دماسنجی است که بدون تماس با بدن فرد دمای بدنش را می‌سنجد. ایده تعبیه شده در این گوشی می‌تواند برای بسیاری از افراد کاربردی باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گوشی هوشمند و چینی یومی دیجی A۷S دماسنجی است که بدون تماس با بدن فرد دمای بدنش را می‌سنجد. ایده تعبیه شده در این گوشی می‌تواند برای بسیاری از افراد کاربردی باشد.


به گزارش سرویس آی تی و فناری انتخاب، یومی دیجی نخستین تلفن هوشمند در سطح ابتدایی با دماسنج داخلی است که با کمک مادون قرمزبه شما امکان می‌دهد بدون تماس فیزیکی درجه حرارت بدن را بسنجید.

گوشی
یک دکمه میانبر در کنار تلفن وجود دارد که می‌تواند برای راه اندازی برنامه دماسنج اختصاص داده شود یا مثلاً با فشار دادن کار کند. این یک گوشی اندروید ۱۰ گو است که از تراشه مدیا تک MT۶۷۳۷ چهار هسته‌ای A۵۳ در ۱.۲۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند.

یومی دیجی A۷S
این گوشی با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه است. این گوشی دارای شیار کارت سه گانه با فضای کافی برای microSD و همچنین دو سیم کارت است. یومی دیجی قابلیت پشتیبانی از باند‌های LTE جهانی را داراست، بنابراین شما در سراسر دنیا می‌توانید به اینترنت متصل باشید. این گوشی دارای بلوتوث ۴.۰ و فاقد NFC است.


A۷S مجهز به LCD ۶.۵۳ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ پیکسلی است. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی از دیگر ویژگی‌های این گوشی است. در پشت، در کنار دماسنج، یک دوربین سه گانه با یک ماژول اصلی ۱۳ مگاپیکسلی (f / ۱.۸) تعبیه شده است که می‌تواند با کیفیت ۷۲۰ پیکسلی فیلم ضبط کند. افزون بر این‌ها این گوشی دارای یک دوربین با زاویه دید فوق العاده گسترده (۱۲۰ درجه) با یک سنسور ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی است.

 دمای بدن
این تلفن دارای یک باتری ۴۱۵۰ میلی آمپری است که از طریق USB-C شارژ می‌شود (فقط ۵ وات). یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری نیز در دسترس است. بدنه پلی کربناتی در سه رنگ وجود دارد: خاکستری گرانیتی، آبی آسمانی و سبز طاووسی.


این گوشی از ۲۱ سپتامبر با قیمت ۷۰ دلار پیش فروش می‌شود. توجه داشته باشید که قیمت خرده فروشی کامل ۱۰۰ دلار خواهد بود.

نظرات بینندگان