arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۲۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۳ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۹

واکنش وزارت خارجه به اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر(ص): اهانت به پیامبر مکرم اسلام به هیچ وجه قابل‌ قبول نیست / آزادی بیان باید در جهت همزیستی مسالمت آمیز نوع بشر به کار گرفته شود

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امورخارجه در واکنش به انتشار تصاویر توهین آمیز به پیامبر اسلام (ص) توسط مجله شارلی ابدو این اقدام موهن را قویا محکوم کرد. سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: هرگونه اهانت و بی احترامی به پیامبر مکرم اسلام و سایر پیامبران الهی به هیچ وجه قابل قبول نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن انتشار تصاویر توهین‌آمیز به پیامبر اسلام (ص) توسط یک مجله فرانسوی، خاطرنشان کرد که هرگونه اهانت و بی‌احترامی به پیامبر مکرم اسلام و سایر پیامبران الهی به هیچ وجه قابل قبول نیست.

به گزارش تسنیم، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امورخارجه در واکنش به انتشار تصاویر توهین آمیز به پیامبر اسلام (ص) توسط مجله شارلی ابدو این اقدام موهن را قویا محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: هرگونه اهانت و بی احترامی به پیامبر مکرم اسلام و سایر پیامبران الهی به هیچ وجه قابل قبول نیست.

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی افزود: اقدام موهن نشریه فرانسوی که به بهانه آزادی بیان تکرار شده است، موجب جریحه دارشدن احساسات موحدان عالم، اقدامی تحریک آمیز و توهین به ارزش های اسلامی و عقاید بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان می‌باشد.

خطیب زاده در پایان تاکید کرد: برخلاف اقدام موهنی که توسط این مجله انجام شده است، آزادی بیان ارزش والایی است که باید به شکل سازنده‌ای در جهت همزیستی مسالمت آمیز نوع بشر و تفاهم بیشتر میان ادیان به کار گرفته شود.

نظرات بینندگان