arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۰۹ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۹

بلوای بامدادی در فرودگاه مهرآباد/ حمله نافرجام به فرهاد مجیدی / کتک‌کاری روزبه چشمی با افراد ناشناس

چند فرد ناشناس که بازهم خود را منتسب به باشگاه استقلال می‌دانستند به سمت بازیکنان یورش بردند و الفاظ رکیکی را علیه سید حسین حسینی و فرشید اسماعیلی به کار بردند. همین مساله باعث شد تا روزبه چشمی از کوره در برود و برای حمایت از بازیکنان هم‌تیمی به سمت چند نفری که فحش داده بودند حمله کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بامداد امروز اتفاقات عجیبی در فرودگاه مهرآباد برای کاروان استقلال رخ داد که در نهایت منجر به کتک‌کاری شد.

به گزارش ایرنا، کاروان تیم فوتبال استقلال بعد از شکست در فینال جام حذفی حدود ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد امروز(جمعه) به تهران و فرودگاه مهرآباد رسید. بازیکنان و اعضای کادر فنی در حال تحویل گرفتن چمدان‌های خود بودند که چند هوادار منتسب به باشگاه استقلال به سمت مجیدی آمدند و با لحنی تند او را مواخذه کردند و دلایل باخت را جویا شدند. در همین بین اعضای کادر فنی به همراه چند بازیکن مداخله کردند و ماجرا را فیصله دادند.

ولی این پایان کار نبود. در ادامه مجیدی تک تک بازیکنان را در آغوش گرفت و با آنها خداحافظی کرد و زودتر از جمع آنها جدا شد و فرودگاه را ترک کرد. بایکنان هم با فاصله چند دقیقه‌ای به محوطه بیرونی فرودگاه رسیدند که به یک باره اتفاقات عجیبی رخ داد. چند فرد ناشناس که بازهم خود را منتسب به باشگاه استقلال می‌دانستند به سمت بازیکنان یورش بردند و الفاظ رکیکی را علیه سید حسین حسینی و فرشید اسماعیلی به کار بردند. همین مساله باعث شد تا روزبه چشمی از کوره در برود و برای حمایت از بازیکنان هم‌تیمی به سمت چند نفری که فحش داده بودند حمله کند. جالب است که فرزاد مجیدی هم جزو نفراتی بود که به آن افراد ناشناس حمله کرده بود.

این حمله چشمی و مجیدی منجر به بالا گرفتن دعوا و درگیری فیزیکی طرفین بود. چند بازیکن استقلال با آن چند فرد ناشناس به طور جدی وارد درگیری فیزیکی شدند و سرانجام پس از چند دقیقه با دخالت مسوولان فرودگاه و مردم و همچنین دیگر بازیکنان استقلال غائله خاتمه پیدا کرد.

به طور قطع تا پایان امروز شاهد اخبار جدیدی از این اتفاق تلخ خواهیم بود. اینکه این افراد از کجا آمده بودند و نیت خاصی داشتند یا خیر. اینکه دقیقا چه چیزی گفته شده که روزبه چشمی اینگونه از کوره در رفته و به سمت آنها حمله کرده است.

حالا استقلال در بدترین فرم ممکن باید خودش را آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا کند. آنها سرمربی ندارند و برای فصل جدید بازیکن جدیدی جذب نشده است و جو درون تیم هم اصلا مساعد نیست.

آنها در فینال جام حذفی مقابل تراکتور با نتیجه سه بر ۲ شکست خوردند تا با ۲ نایب قهرمانی فصل را به پایان برسانند و دستشان برای دومین سال متوالی به هیچ جامی نرسد.

بلوای بامدادی در فرودگاه مهرآباد/ حمله نافرجام به مجیدی / کتک‌کاری روزبه چشمی با افراد ناشناس

نظرات بینندگان