arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۸ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۹

رسانه‌های اسرائیلی: احتمال حضور نماینده‌های عمان در مراسم سازش تل آویو ـ ابوظبی

یک رسانه اسرائیلی مدعی شده ممکن است نماینده‌های عمان در مراسم امضای توافق سازش میان اسرائیل و امارات متحده عربی حضور داشته باشند. روزنامه «اسرائیل هیوم» در گزارش روز دوشنبه به نقل از «دیپلمات‌ها و مقام‌های ارشد عربی» مدعی شد، عمان به زودی اسرائیل را به رسمیت می‌شناسد و با آن توافق خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رسانه‌های اسرائیلی: احتمال حضور نماینده‌های عمان در مراسم سازش تل آویو ـ ابوظبی

یک رسانه صهیونیستی مدعی شده ممکن است نماینده‌های عمان در مراسم امضای توافق سازش میان رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی حضور داشته باشند.

به گزارش  فارس، یک رسانه صهیونیستی مدعی شده ممکن است نماینده‌های عمان در مراسم امضای توافق سازش میان رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی حضور داشته باشند.

منابع خبری صهیونیست سه‌شنبه مدعی شدند عمان در نظر دارد نمایندگانی را برای شرکت در مراسم توافق بین بحرین و امارات با اسرائیل به کاخ سفید اعزام کند.

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» در گزارش روز دوشنبه به نقل از «دیپلمات‌ها و مقام‌های ارشد عربی» مدعی شد، عمان به زودی رژیم صهیونیستی را به رسمیت می‌شناسد و با آن توافق خواهد کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا جمعه گذشته توافق بحرین و رژیم صهیونیستی بر سر عادی‌سازی روابط بین خود را اعلام کرد و در این رابطه بیانیه مشترک سه‌جانبه‌ای منتشر شد. اعلام این توافق کمتر از یک ماه از اعلام توافق مشابه بین امارات و رژیم اشغالگر قدس صورت گرفت. ناظران و تحلیلگران منطقه معتقدند که محال است این توافق بدون چراغ سبز عربستان سعودی و رضایت این کشور حاصل شود.

به رغم استقبال از این توافق در سطح مقامات عربی منطقه، مردم بحرین، گروه‌های فلسطینی از مقاومت گرفته تا تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس و نهادهای مستقل در کشورهای عربی، دولت نجات ملی و دولت مستعفی یمن این توافق را محکوم کرده‌اند.

نظرات بینندگان