arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۷ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۹

دستبند هوشمند جدید شیائومی معرفی شد

دستبند هوشمند جدید شیائومی موسوم به نام Amazfit Band ۵ با صفحه نمایش AMOLED، مانیتور اکسیژن خون و پشتیبانی آمازون الکسا معرفی شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دستبند هوشمند جدید شیائومی موسوم به نام Amazfit Band ۵ با صفحه نمایش AMOLED، مانیتور اکسیژن خون و پشتیبانی آمازون الکسا معرفی شد.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شرکت شیائومی از یک دستنبند تناسب اندام جدید با نام Amazfit Band ۵ خبر داده است که یکسان با Xiaomi Mi Smart Band ۵ اعلام شده در ماه جولای است. البته جای تعجب نیست، زیرا هر دو باند هوشمند توسط یک شرکت طراحی و تولید شده اند.

 

Amazfit Band ۵ دارای صفحه نمایش رنگی ۱.۱ اینچ AMOLED با رزولوشن ۱۲۶ در ۲۹۴ پیکسل است و می‌تواند ضربان قلب، خواب، سلامت قاعدگی و استرس را کنترل کند. علاوه بر این، Amazfit Band ۵ همچنین می‌تواند میزان اشباع اکسیژن خون در خون را با سنسور SpO۲ که در Mi Smart Band ۵ وجود ندارد، اندازه گیری کند.

 شیائومی
Amazfit Band ۵ دارای تمرینات تنفسی و ۱۱ حالت ورزشی است و از پشتیبانی Amazon Alexa برخوردار است، به این معنی که می‌توانید برای تنظیم هشدار‌ها و تایمر‌ها به دستورات صوتی بپردازید. این ویژگی دیگری است که در Mi Smart Band ۵ وجود ندارد.


بقیه موارد برجسته Amazfit Band ۵ شامل مقاومت در برابر آب ۵ATM و کنترل موسیقی و دوربین است. این دستبند هوشمند با یک باتری ۱۲۵ میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود. این دستبند هوشمند ۴۵ دلار قیمت دارد.

نظرات بینندگان