arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۲ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۹

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا: امروز مرزهای ما از گذشته امن تر است / فعالیت های اقتصادی در مرزهای شناخته شده در جریان است / تحریم باعث شد رونق اقتصادی یکی پس از دیگری ظهور کند

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: امروز مرزهای جمهوری اسلامی ایران از گذشته امن تر و فعالیت های اقتصادی در آن ها در جریان است و این چیزی است که دشمنان نمی پسندند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: امروز مرزهای جمهوری اسلامی ایران از گذشته امن تر و فعالیت های اقتصادی در آن ها در جریان است و این چیزی است که دشمنان نمی پسندند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس سردار جلال ستاره در مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول الله (ص) بیرجند با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بیشترین تهدیدات پیرامونی را دارد، گفت: کشور ایران از گذشته تاکنون مورد آماج حملات دشمنان قرار گرفته اما توانسته است سرفرازانه پرچم اسلام را برافراشته نگه دارد.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس، جمهوری اسلامی ایران با همت جوانان و استقامت ملتش پیروز شد، گروه های تکفیری در کشورهای شرقی برای برهم زدن نظم و امنیت و آرامش منطقه تلاش های فراوانی کردند اما با همت قوای مسلح و پشتوانه مردم منطقه به ویژه مرزنشینان، دشمنان تا آن سوی مرزها عقب رانده شدند و در خارج از مرزها هم در امان نماندند.

وی در ادامه اظهارکرد: آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب کودک کش، تحریم های همه جانبه ای را علیه ایران اسلامی تحمیل کردند اما امروزه متوجه شدیم که به لطف حضرت باری تعالی یکی پس از دیگری در حال فروریختن است و این تحریم در حال تبدیل شدن به یک فرصت بسیار گرانقدر برای جمهوری اسلامی است. تحریم باعث شد رونق اقتصادی یکی پس از دیگری ظهور کند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا بیان کرد: حرکت مذبوحانه و ناپخته دو کشور عربی در به رسمیت شناختن اسرائیل جنایتکار هیچ تاثیری در اراده ملت ها برای نابودی اسرائیل نخواهد داشت.

ستاره افزود: امروز مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از گذشته امن تر است و فعالیت های اقتصادی در مرزهای شناخته شده بین المللی در جریان است و این آن چیزی است که دشمنان نمی پسندند.

جلال ستاره در ادامه این مراسم سرهنگ "محمدحسین سورگی" را به عنوان فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول الله (ص) معرفی و از زحمات و خدمات سرهنگ "احمد تفکری" در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

نظرات بینندگان