arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۷ - ۰۲ مهر ۱۳۹۹

ربات غول پیکر گوندام وارد یوکوهاما شد+تصاویر

ربات انسان نما و غول پیکر گوندام یکی از ربات‌های محبوبی است که بر اساس یک شخصیت کارتونی طراحی شده است. این ربات حدود ۱۸ متر قد دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ربات انسان نما و غول پیکر گوندام یکی از ربات‌های محبوبی است که بر اساس یک شخصیت کارتونی طراحی شده است. این ربات حدود ۱۸ متر قد دارد.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ربات گوندام را می‌توان یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین ربات‌های این روز‌ها دانست. قد این ربات کمی بیشتر از ۱۸ متر و وزن آن ۲۵ تن است.

ربات
ساخت این ربات مدت زیادی طول کشیده است و طراحی و ساخت آن چندان ساده نبوده است. این ربات عظیم که از یکی از ربات‌های مجموعه انیمیشن بسیار محبوب ۱۹۷۰s Mobile Suit Gundam الگوبرداری شده است، این هفته در خانه جدید خود در شهر بندری یوکوهاما دیده شده است.

گوندام
قرار بود این ربات انسان نما از اول اکتبر به مرکز کارخانه گوندام یوکوهاما، جنوب توکیو منتقل شود، اما طبق گفته اپراتور سایت، همه گیری ویروس کرونا مانع از رونمایی این محصول شد. در بیانیه شرکت سازنده آمده است: «این تصمیم برای اطمینان از سلامتی و ایمنی طرفداران و کارمندان ما در واکنش به شیوع کرونا در سراسر جهان اتخاذ شده است. ما از همه طرفداران خود که منتظر افتتاح بزرگ ما بودند عذرخواهی می‌کنیم و خواستار درک شما هستیم. در همین حال، ما در حال آماده سازی خواهیم بود تا همه بازدید کنندگان ما بتوانند در امنیت از ربات لذت ببرند.»

کارتون
گفته می‌شود که مهندسان از شش سال پیش طراحی ربات را شروع کردند تا اطمینان حاصل کنند که هر قطعه از ۲۴ قطعه متحرک به صورت یکپارچه کار کنند.

نظرات بینندگان