arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۹
در جریان بررسی رای اعتماد رزم‌حسینی رخ داد؛

تشنج در مجلس / پخش کلیپی از سردار سلیمانی نیمه کاره ماند / نماینده مخالف وزیر پیشنهادی: خون شهید لغزنده است؛ مراقب باشید لیز نخورید

در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت علی‌اصغر عنابستانی که به عنوان موافق رزم‌حسینی صحبت می‌کرد اقدام به پخش کلیپی چند دقیقه‌ای از سردار قاسم سلیمانی کرد. پخش این کلیپ از مانیتورهای مجلس شورای اسلامی اعتراض و فریاد نمایندگان را به دنبال داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در میانه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت دقایقی به تنش کشیده شد.

به گزارش «انتخاب» به نقل از ایسنا، در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت علی‌اصغر عنابستانی که به عنوان موافق رزم‌حسینی صحبت می‌کرد اقدام به پخش کلیپی چند دقیقه‌ای از سردار قاسم سلیمانی کرد.

در این کلیپ سردار قاسم سلیمانی در کنار رزم‌حسینی در جلسه‌ای نشسته بود که به گفته عنابستانی مربوط به سال 1395 است که البته صدای واضحی از این کلیپ شنیده نمی‌شد.

پخش این کلیپ از مانیتورهای مجلس شورای اسلامی اعتراض و فریاد نمایندگان را به دنبال داشت.

پیش از اظهارات عنابستانی، ویس کرمی نسبت به استفاده از نام سردار قاسم سلیمانی در حمایت از وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت تذکر داد و گفت: خون شهید لغزنده است وقتی آن را سر امور جزئی خرج می‌کنید مراقب باشید لیز نخورید.

محمدحسین فرهنگی دیگر مخالف وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در اظهاراتش گفت: از نام سردار قاسم سلیمانی در این جایگاه استفاده نکنید.

اعتراض نمایندگان به پخش این کلیپ باعث شد عنابستانی که ابتدا درخواست بلندتر شدن صدای کلیپ را داشت از ادامه پخش آن منصرف شود.

نظرات بینندگان