arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۱ - ۰۹ مهر ۱۳۹۹

ویدیو و عکس‌های واتساپ «یک بار بازدید» می‌شوند!

واتس اپ مشغول توسعه یک ویژگی جدید است که به شما امکان می‌دهد یک فیلم یا عکس ارسال کنید که پس از یک بار مشاهده توسط گیرنده از بین می‌رود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

واتس اپ مشغول توسعه یک ویژگی جدید است که به شما امکان می‌دهد یک فیلم یا عکس ارسال کنید که پس از یک بار مشاهده توسط گیرنده از بین می‌رود.

 

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، واتساپ به زودی گزینه‌ای برای ارسال یک فیلم یا عکس را شامل می‌شود که از مدت‌ها پیش از سوی بسیاری از کاربران درخواست شده بود.

 

طبق گزارش جدید وبلاگ معتبر WABetaInfo، که توسعه عملکرد‌های جدید واتساپ را ردیابی می‌کند، به محض مشاهده دریافت کننده ویدیو، GIF یا عکس منقضی می‌شود. WABetaInfo هنگام تجزیه و تحلیل به روزرسانی بتا WhatsApp ۲.۲۰.۲۰۱.۶ برای اندروید، که اخیراً منتشر شد و شامل منابع برای ویژگی جدیدی به نام "Expiring Media" است، از عملکرد برنامه ریزی شده جانبی مذکور نیز مطلع شد.

واتساپ
WABetaInfo معتقد است که عملکرد جدید احتمالاً "یک بار بازدید" نامیده می‌شود، به این ترتیب که یک گزینه جدید در آخرین به روز رسانی قرار داده شده است. کاربران می‌توانند انتخاب کنند که یک تصویر، ویدیو یا GIF برای مخاطب ارسال کنند، که گیرنده فقط یک بار می‌تواند آن را مشاهده کند.


البته مشخص نیست اگر گیرنده از تصویر عکس بگیرد، تکلیف چه خواهد بود. پلتفرم بسیار محبوب رسانه‌های اجتماعی اسنپ چت که پیشگام پیام‌های خود تخریب است، در حال حاضر این قابلیت را ارائه می‌دهد که اسکرین شات‌ها را خبر بدهد.


همچنین گزارش دیگری می‌گوید که واتس اپ قصد دارد ویژگی امنیتی جدیدی اضافه کند که برای مشاهده پیام‌ها به اثر انگشت نیاز دارد. هر دو ویژگی جدید برنامه ریزی شده هنوز در دست توسعه است و هیچ تاریخ راه اندازی مشخص نشده است.

نظرات بینندگان