arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۹

سامسونگ «Good Lock» را به روزرسانی کرد

سامسونگ ویژگی Good Lock را به روزرسانی کرد. این به روزرسانی گزینه‌های جالب شخصی سازی را فراهم می‌کند و برنامه برای کاربران بسیار بهتر می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سامسونگ ویژگی Good Lock را به روزرسانی کرد. این به روزرسانی گزینه‌های جالب شخصی سازی را فراهم می‌کند و برنامه برای کاربران بسیار بهتر می‌شود.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، جدیدترین به روزرسانی، S. Pen و صفحه کلید روی صفحه نمایش را به همراه افزودن یک ویزگی بصری بهبود می‌بخشد.


قلم S. Pen، Pentastic به شما امکان می‌دهد مضامین (تصویری و صوتی) را تنظیم کنید و حتی اندازه و شکل نشانگر را تغییر دهید. حتی بهتر از این، هنگامی که با فشار دادن دکمه S. Pen روی صفحه دو ضربه بزنید، می‌توانید انتخاب کنید که کدام برنامه را اجرا کنید.

Good Lock
ویژگی Keys Café در آینده به شما امکان تنظیم ارتفاع، عرض و موقعیت صفحه کلید را می‌دهد و حتی ترتیب مجدد طرح کلید را می‌دهد. این ویژگی علاوه بر اینکه به شما کمک می‌کند تا از QWERTY راحت‌تر استفاده کنید، به شما امکان می‌دهد موضوعات تنظیم شده و جلوه‌های پویا را تنظیم کنید.

یک بازی تایپ نیز وجود خواهد داشت تا به شما کمک کند مهارت‌های چت خود را تقویت کرده و غلط نوشتاری را کاهش دهید. البته توجه کنید که Keys Cafe به تلفنی با One UI ۲.۱ یا بالاتر احتیاج دارد و در تبلت پشتیبانی نمی‌شود. اگر تم‌های cutesy مورد علاقه شما باشد، برنامه Wonderland برخی جلوه‌های سه بعدی و عکس برگردان را برای جذابیت بخشیدن به تصویر زمینه شما اضافه می‌کند.

سامسونگ

ویژگی جدید Share Up Home Up به زودی به شما امکان می‌دهد با پنهان کردن برخی از دستورات، روند اشتراک گذاری را ساده کنید. اگر یک تبلت گلکسی دارید، ویژگی I. I. Galaxy Tablet MultiStar به شما امکان می‌دهد صفحه کلید را برای تایپ آسان (One UI ۲.۵+) با تلفن خود به اشتراک بگذارید.


Pentastic و Wonderland هم اکنون در دسترس هستند، Share Manager و Keys Café در اوایل ماه اکتبر به بازار می‌آیند.

نظرات بینندگان